
Σε τροχιά… υλοποίησης, όπως όλα δείχνουν, μπαίνει η δημιουργία στάσης του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά στην Παιανία. Το υπουργείο Υποδομών και o ΟΣΕ ενέκριναν τη μελέτη, αλλά και τη δωρεά από cluster εταιρειών για την χρηματοδότηση του project.
Σιδηρόδρομος: Σε δύο χρόνια η πλήρης αποκατάσταση του δικτύου – Έχουν καταστραφεί 180 χλμ
Σύμφωνα με πληροφορίες, το cluster των εταιρειών απαρτίζουν η Prodea, η Dimand, η Intrakat, η Premia και η Autohellas που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής.
Με την αποδοχή της χρηματοδότησης από ιδιώτες ανοίγει ο δρόμος για την υλοποίηση του έργου, το οποίο αναμένεται να αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή. Εκτιμάται ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν αρχές του 2024 και εφόσον όλα προχωρήσουν ομαλά ενδέχεται να παραδοθεί προς χρήση στο επιβατικό κοινό μέσα στην επόμενη χρονιά.
Υπολογίζεται ότι για την κατασκευή θα απαιτηθούν κεφάλαια ύψους περίπου 4 με 5 εκατ. ευρώ. Κομβικής σημασίας πάντως σύμφωνα με πηγές που γνωρίζουν ήταν η αποδοχή της δωρεάς από το Κράτος σε σχετικά σύντομο χρόνο, με δεδομένη την γραφειοκρατία που ακολουθείται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Η στάση, όπως αναφέρουν πηγές που γνωρίζουν, περιλαμβάνονταν στα αρχικά σχέδια της γραμμής του Προαστιακού που είχε σχεδιαστεί για την Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, ωστόσο δεν προχώρησε λόγω κόστους.
Θα κατασκευαστεί ενδιάμεσα από τους υφιστάμενους σταθμούς Παιανία- Κάντζα και Κορωπί. Παράλληλα θα συνδεθεί και με τη γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας, Δημοτικό Θέατρο – Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.
Τα οφέλη
Με την δημιουργία του νέου προαστιακού σταθμού, προσδοκάται η σύνδεση των οικισμών της Παιανίας, Καρελλά, των Σπάτων, αλλά και των βιομηχανικών ζωνών της περιοχής με το Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής, ενισχύοντας την προοπτική περαιτέρω ανάπτυξής τους και κατά συνέπεια των θέσεων εργασίας.
Ειδικότερα θα προσφέρει πρόσβαση στους κατοίκους της περιοχής και στους εργαζόμενους μιας και πολλές πλέον εταιρείες έχουν την έδρα τους εκεί.
Με την λειτουργία του θα προσθέσει την περιοχή του Καρελλά Παιανίας στο σύστημα μεταφορών και ειδικότερα στο δίκτυο Μετρό και Προαστιακού.
Ο επιβάτης θα μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να βρίσκεται από το Σύνταγμα στην περιοχή της Παιανίας, και σε περίπου 20 λεπτά από το Μαρούσι, συμβάλλοντας στη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων και της κυκλοφοριακής όχλησης της περιοχής αναπτύσσοντας περισσότερο τις αστικές συγκοινωνίες και τη σύνδεση με την Αθήνα και τους άλλους Δήμους του λεκανοπεδίου καθώς και σύνδεση μέσω του Μετρό με το λιμάνι του Πειραιά.


Latest News

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος