
Την ανάπτυξη νέων θαλάσσιων διαδρόμων από τις χώρες της μέσης Ανατολής προς τις χώρες της Βαλκανικής και την Κεντρική Ευρώπη, με ταυτόχρονη αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών, σηματοδοτεί η απόκτηση του λιμανιού του Βόλου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έναντι τιμήματος 51 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της λιμενικής αγοράς επισημαίνουν ότι τα δύο λιμάνια μπορούν να έχουν αλληλοσυμπληρωματική δράση σε όλους τους τομείς με στόχο την ανάπτυξη όχι μόνο των διακινούμενων φορτίων αλλά και την ανάπτυξη και άλλων εμπορικών δράσεων, όπως η κρουαζιέρα και η ακτοπλοϊα.
Τρεις καταδίκες για το ναυάγιο του Norman Atlantic
Στελέχη της ΟΛΘ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μετά τις τελευταίες εξελίξεις τόνισαν ότι στους στόχους των διοίκησης πέραν της ανάπτυξη του αριθμού των εμπορευματοκιβωτίων προς τις αγορές, είναι η ανάπτυξη επιπλέον του κλάδου της κρουαζιέρας, της διακίνησης των αυτοκινήτων (car terminal) αλλά και των ακτοπλοϊκών συνδέσεω .
Η επανασύνδεση του λιμανιού του Βόλου με το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα εγκαινιάσει συνδυασμένες μεταφορές με τον σιδηρόδρομο σε γειτονικά κράτη κάτι στο οποίο ήδη επενδύει η ΟΛΘ.
Επισημαίνεται επίσης ότι το λιμάνι του Βόλου είναι μέλος ήδη του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να λάβει ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις για αναπτυξιακά έργα ενώ επιδιώκεται ήδη η ακτοπλοϊκή σύνδεση του λιμανιού του Βόλου με το λιμάνι της Αλεξάνδρειας ένα εγχείρημα που έχει την υποστήριξη της αιγυπτιακής και ελληνικής πλευράς.
Η συγκεκριμένη γραμμή πέραν του τουριστικού ενδιαφέροντος, ανοίγει σημαντικές προοπτικές στη διακίνηση των αγροτικών προϊόντων της Αιγύπτου μέσω της Ελλάδος στην Ευρώπη, σε μία περίοδο γεωστρατηγικών αλλαγών που έχει επιφέρει ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας.
Ο φάκελος του διαγωνισμού όπου ο ΟΛΘ αποκτά το 67% των μετοχών του λιμανιού του Βόλου έχει υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο και τα έγγραφα της συναλλαγής θα υπογραφούν μετά τη σχετική έγκριση.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε, επίσης, την Κοινοπραξία «Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.» ως Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή. Πρόκειται για την συνήθη διαδικασία που ακολουθείται από το Ταμείο προκειμένου στην περίπτωση που υπάρξει αποχώρηση του πρώτου υποψήφιου επενδυτή να ακολουθήσει ο δεύτερος.
ΟΛΘ – Αύξηση σε έσοδα και διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου 2023 για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αυξήθηκε κατά 11,3%,μέσω διαρκών βελτιώσεων στην διαδικασίες φορτοεκφόρτωσης και στις οικονομίες κλίμακας που επιτυγχάνονται με την προσθήκη των 2 νέων γερανογεφυρών (STS).
Συνολικά διακινήθηκαν 255,2 χιλ. TEUs για το εξάμηνο του 2023, από 229,4 χιλ. TEUs την ίδια περίοδο του 2022.
Στις 30 Ιουνίου 2023, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της ΟΛΘ – εξαιρουμένων των δεσμευμένων καταθέσεων – της Εταιρείας ανήλθαν σε 85,0 εκ.ευρώ ( 86,7 εκ.ευρώ για τον Όμιλο) έναντι 92,3 εκ.ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2022 (93,9 εκ.ευρώ για τον Όμιλο). Η Εταιρεία δεν έχει τραπεζικό δανεισμό.
Σημειώνεται ότι τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου της ΟΛΘ για το έτος 2022 αυξήθηκαν κατά 5,6%, σε 82,2 εκατ. ευρώ, από 77,9 εκατ.ευρώ το 2021, ενώ τα έσοδα της Εταιρείας αυξήθηκαν κατά 4,8%, σε 80,6 εκατ.ευρώ το 2022, από 76,9 εκατ.ευρώ το 2021.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)