
Η Qantas Airways Ltd. και η Air New Zealand Ltd. εντάχθηκαν στον αυξανόμενο κατάλογο των αεροπορικών εταιρειών που πλήττονται από καθυστερήσεις παράδοσης αεροσκαφών, καθώς τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να πλήττουν τον κλάδο.
Η Qantas δήλωσε την Πέμπτη ότι το πρώτο της Airbus SE A350 υπερμεγάλων αποστάσεων θα φτάσει στα μέσα του 2026, έξι μήνες αργότερα από ότι προγραμματιζόταν. Αυτό θα δρομολογηθεί στη συνέχεια σε απευθείας πτήσεις που συνδέουν το Σίδνεϊ με τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο, που πρόκειται να είναι οι μεγαλύτερες απευθείας εμπορικές πτήσεις στον κόσμο, αναφέρει το Bloomberg.
Πολιτική αεροπορία: Η κρίση του Boeing 737 MAX προσθέτει στην υψηλή ζήτηση για παλαιότερα αεροπλάνα
Η αναμονή προέρχεται από τον επανασχεδιασμό της επιπλέον δεξαμενής καυσίμου που απαιτείται για το μαραθώνιο ταξίδι, δήλωσε στο Bloomberg ο Κριστιάν Σκέρερ, επικεφαλής εμπορικών αεροσκαφών της Airbus, σε συνέντευξή του κατά τη διάρκεια του Singapore Airshow την Πέμπτη.
Καθυστερήσεις παραδόσεων
Εν τω μεταξύ, η Air New Zealand δήλωσε ότι το νέο της Boeing 787 Dreamliner είναι απίθανο να είναι διαθέσιμο τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του 2025, καθυστερώντας την ανάπτυξη κουκέτας-ορόσημο στην οικονομική θέση που επρόκειτο να είναι διαθέσιμα τον Σεπτέμβριο σε πτήσεις προς Νέα Υόρκη και Σικάγο.
Η Boeing και η Airbus αγωνίζονται και οι δύο να αυξήσουν την παραγωγή αρκετά γρήγορα ώστε να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για νέα αεροσκάφη μετά την πανδημία. Η αλυσίδα εφοδιασμού πιέζεται για διάφορους λόγους – έλλειψη εξαρτημάτων ή δεξιοτήτων, καθυστερήσεις πιστοποίησης και ρυθμιστικός έλεγχος της Boeing. Αλλά το αποτέλεσμα είναι σαφές: οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια, περιορίζοντας την ανάπτυξη και αυξάνοντας τους ναύλους.
«Το παγκόσμιο αεροπορικό οικοσύστημα παραμένει υπό τεράστια πίεση», δήλωσε στο Bloomberg ο Διευθύνων Σύμβουλος της Air New Zealand, Γκρεγκ Φόραν.
Κρίση στην αεροπορική εφοδιαστική Αλυσίδα
Τα slots παραγωγής για τη δημοφιλή οικογένεια Airbus A320neo, για παράδειγμα, έχουν εξαντληθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εξοργίζοντας τις αεροπορικές εταιρείες που θέλουν να επεκταθούν.
«Ακόμα κι αν έχεις χρήματα, είναι δύσκολο να πάρεις αεροπλάνο», δήλωσε την Τετάρτη στη Σιγκαπούρη ο Τσανγκ Κουό-γουέι. πρόεδρος της Starlux Airlines. Η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Ταϊπέι έχει παραγγείλει πολλά επιβατικά και εμπορευματικά αεροπλάνα ευρείας ατράκτου Airbus, αλλά εξακολουθεί να αναζητά μια συμφωνία για τα δημοφιλή αεροσκάφη στενής ατράκτου.
Νωρίτερα στην έκθεση, η κατασκευάστρια κινητήρων CFM International είπε ότι προβλήματα εφοδιαστικής αλυσίδας θα ταλανίσουν την αεροπορία τουλάχιστον για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους. Ο Γενικός Διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών, Γουίλι Γουόλς, προβλέπει ότι τα προβλήματα θα παραμείνουν για περισσότερο διάστημα και είπε ότι σημαντικός αριθμός αεροσκαφών θα καθηλωθεί το 2024 και το 2025.
Η Ryanair Holdings είπε στα τέλη του περασμένου έτους ότι οι καθυστερήσεις παράδοσης των αεροσκαφών Boeing 737 Max είχαν επιδεινωθεί και τον Ιανουάριο προειδοποίησε ότι ενδέχεται να μην εκτελεστούν επτά συμβατικές παραδόσεις μέχρι το καλοκαίρι.
Τα τελευταία δεινά με το 737 Max έχουν προστεθεί σε αυτή την αναστάτωση. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει περιορίσει την παραγωγή του αεροπλάνου καθώς αξιολογεί τις διαδικασίες κατασκευής της Boeing μετά από έκρηξη πάνελ σε πτήση της Alaska Airlines τον Ιανουάριο.
Εκτός από το καθυστερημένο Boeing 787, η Air New Zealand ανέφερε ότι η πρόσθετη συντήρηση στους κινητήρες Pratt & Whitney στα αεροπλάνα A321neo θα καθηλώσει πέντε από τα αεροσκάφη ανά πάσα στιγμή για τουλάχιστον τους επόμενους 18 μήνες.


Latest News

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες

Χαμηλώνει τον πήχη για τα κέρδη η PepsiCo, ελέω Τραμπ
O κολοσσός τροφίμων PepsiCo ανακοίνωσε ότι «λαμβάνει μέτρα» προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της στη Βόρεια Αμερική