Η Audi εξετάζει την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης χώρου σε εργοστάσιο αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που κατασκευάζει η μητρική εταιρεία Volkswagen στη Νότια Καρολίνα.
Ο διευθύνων σύμβουλος Γκέρνοτ Ντόλνερ είπε ότι η εταιρεία είχε συζητήσει «διάφορα σενάρια για το πώς να παράγει στις ΗΠΑ», καθώς προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της. «Υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης στις ΗΠΑ», είπε στους Financial Times.
Audi: Σχέδια για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο Μεξικό
Πρόσθεσε ότι «μεγαλύτερα SUV» θα αποτελούν μέρος της στρατηγικής της Audi στις ΗΠΑ. Ενώ οι πωλήσεις EV έχουν απογειωθεί στις παράκτιες περιοχές, πολλοί οδηγοί στις πολιτείες της ενδοχώρας εξακολουθούν να προτιμούν μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, πρόσθεσε.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές BMW και Mercedes-Benz, η Audi δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα στις ΗΠΑ. Το εργοστάσιό της στο Μεξικό κατασκευάζει το Q5 SUV, αλλά πολλά αυτοκίνητα που πουλάει στην Αμερική εξάγονται από την Ευρώπη. Τα Q7 και Q8, τα μεγαλύτερα SUV της, εισάγονται από τη Σλοβακία, αναφέρουν οι FT.
Τα κίνητρα του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού
Οι ΗΠΑ είχαν μια εισροή επενδύσεων για ηλεκτρικά οχήματα ως απάντηση στον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού, ο οποίος παρέχει γενναιόδωρα φορολογικά κίνητρα για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες που κατασκευάζονται εντός της χώρας.
Κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως η Hyundai έχουν ρίξει δισεκατομμύρια σε νέες εγκαταστάσεις λόγω του νόμου, ενώ η VW επιβράδυνε τα σχέδια για ένα εργοστάσιο μπαταριών στην Ανατολική Ευρώπη για να επικεντρωθεί σε επενδύσεις στη Βόρεια Αμερική. Κατασκευάζει ένα εργοστάσιο μπαταριών EV στον Καναδά, το οποίο αναμένεται να λάβει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιδοτήσεις και θα λειτουργεί έως το 2027.
Η VW, η οποία έχει ένα εργοστάσιο στην Chattanooga του Τενεσί, έχει δυσκολευτεί στις ΗΠΑ, ένας λόγος για τον οποίο προσπαθεί να αναβιώσει τη μάρκα εκτός δρόμου οχημάτων Scout, η οποία δεν λειτουργεί από το 1980.
Η Audi είχε μεγαλύτερη επιτυχία. Οι παραδόσεις της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 21% πέρυσι στις 235.000, ταχύτερος ρυθμός ανάπτυξης από ό,τι πέτυχε στην Κίνα ή την Ευρώπη. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων αυξήθηκαν κατά 55% μεταξύ 2022 και 2023 στις ΗΠΑ, ανέφερε την Τρίτη.
Ο Ντόλνερ είπε επίσης ότι δεν θα απέκλειε την παραγωγή οχημάτων για την αγορά της Βόρειας Αμερικής αποκλειστικά στην περιοχή, μια στρατηγική «εγχώρια για ντόπιους» που χρησιμοποιείται από άλλες μάρκες όπως η VW με την πολιτική της «Στην Κίνα, για την Κίνα».
Αναστολή κινήτρων από νέα κυβέρνηση
Ωστόσο, αρνήθηκε ότι η όποια οπισθοδρόμηση στον νόμο IRA από μια νέα κυβέρνηση το επόμενο έτος θα απειλούσε οποιαδήποτε αλλαγή στη μεταποίηση, λέγοντας ότι δεν θα ήταν «τόσο σημαντικό».
«[Η ακύρωση του IRA] δεν θα το έκανε λιγότερο ελκυστικό για εμάς, ειδικά ως κατασκευαστή premium. Δεν εξαρτόμαστε τόσο από τις επιδοτήσεις και τα κίνητρα για τις μπαταρίες [για τη VW] είναι ήδη κλειδωμένα στον Καναδά», είπε ο Ντόλνερ.
«Σχεδιάζουμε πολύ πιο μακροπρόθεσμα από μια νομοθετική περίοδο».
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προειδοποιήσει ότι η περικοπή των επιδοτήσεων θα πλήξει τη ζήτηση για EV, τα οποία παραμένουν ακριβότερα από τα μοντέλα κινητήρων εσωτερικής καύσης, και από την ευρύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ.
Η Audi δήλωσε την Τρίτη ότι τα λειτουργικά κέρδη του 2023 ήταν 6,3 δισ. ευρώ, από 7,6 δισ. ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα, κυρίως λόγω του σπεκουλαρίσματος σε εμπορεύματα. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 13% στα 69,9 δισ. ευρώ.
Latest News
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Χωρίς... φρένο η BYD - Ξεπερνά Ford-Honda σε πωλήσεις, 200.000 νέες προσλήψεις
Η BYD βρίσκεται σε μια εκπληκτική επέκταση φέτος - Αυξημένη ικανότητα παραγωγής, πολλές χιλιάδες νέοι εργαζόμενοι στα εργοστάσια
Η ηλεκτροκίνηση... μπήκε στο Βατικανό με υπογραφή Mercedes-Benz
Ο Πάπας Φραγκίσκος παρέλαβε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα
Σκληρό παζάρι στη Βρετανία για φθηνά δάνεια και μικρότερα πρόστιμα στις βιομηχανίες για τα EV
Οι προκλήσεις της αγοράς στη Βρετανία καθιστούν το οικονομικό καθεστώς γύρω από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «ανεφάρμοστο»
Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»
Επαναδιατέθηκαν 4 εκατ. ευρώ για νέες αιτήσεις φυσικών προσώπων για το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3