Τα βιντεοπαιχνίδια είναι αγαπημένο χόμπι για δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και ως εκ τούτου αποφέρουν τεράστια έσοδα σε όσες εταιρείες καταφέρνουν να αναπτύξουν εκείνα που το κοινό θα αγαπήσει και θα συνεχίζει να παίζει και να τα διαδίδει.
Αυτό έχει ωθήσει πολλούς να δοκιμάσουν την τύχη τους στον κλάδο προσπαθώντας κυρίως να μεταφράσουν την επιτυχία σειρών και ταινιών σε εξίσου επιτυχημένα και προσοδοφόρα παιχνίδια. Έτσι η Warner Bros. Discovery κυκλοφόρησε το “Suicide Squad: Kill the Justice League” τον Φεβρουάριο. Πολύ λίγοι έπαιξαν το βιντεοπαιχνίδι, και το πρόβλημα για την Warner Bros. Discovery, είναι ότι ακόμη και αυτοί που το έπαιξαν πραγματικά δυσαρεστήθηκαν.
Κίνα: Πώς τα κινεζικά βιντεοπαιχνίδια κερδίζουν τη διεθνή αγορά
Και αυτό οδήγησε την εταιρεία σε μια σημαντικά απώλεια 200 εκατομμυρίων δολαρίων από το παιχνίδι, την οποία αποκάλυψε στα κέρδη του πρώτου τριμήνου την Πέμπτη.
Ο οικονομικός διευθυντής της WBD, Γκούναρ Βίντενφελντς, περιέγραψε τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ως «απογοητευτικά» και η εταιρεία επεσήμανε επανειλημμένως τον αντίκτυπο της αποτυχίας του παιχνιδιού στο τελικό αποτέλεσμα. Ειδικά αφού πριν από ένα χρόνο είχε μια τεράστια επιτυχία με ένα διαφορετικό παιχνίδι, το “Hogwarts Legacy”.
Βιντεοπαιχνίδια όπως Χόλιγουντ
Όλα αυτά επισημαίνουν κάτι με το οποίο η βιομηχανία παιχνιδιών παλεύει εδώ και αρκετό καιρό: Μοιάζει όλο και περισσότερο με το Χόλιγουντ. Αυτό σημαίνει ότι βάζει πολύ μεγάλα στοιχήματα σε επίδοξες υπερπαραγωγές, οι οποίες συνδέονται όλο και περισσότερο με την πνευματική ιδιοκτησία που ήταν επιτυχημένη στο παρελθόν. Όταν αυτή η στρατηγική λειτουργεί, είναι υπέροχο. Αλλά όταν δεν… οι ζημιές είναι μεγάλες
Αλλά ακόμα και με αυτά τα πρότυπα, το “Suicide Squad” είναι ένα θεαματικό χάος, αντιγράφοντας μερικά από τα χειρότερα λάθη που έχει κάνει ποτέ ένα κινηματογραφικό στούντιο. Το 2012, για παράδειγμα, η Disney ανακοίνωσε ότι θα έχανε 200 εκατομμύρια δολάρια για το «John Carter». Ένα χρόνο αργότερα είπε ότι θα έχανε έως και 190 εκατομμύρια δολάρια στο «The Lone Ranger».
Όλα αυτά μπορεί να σας κάνουν να αναρωτηθείτε, για άλλη μια φορά, εάν μια εταιρεία Big Media θα έπρεπε να μπει στο gaming. Παρεμπιπτόντως, οι Big Media δεν έχουν απάντηση σε αυτό. Μερικές φορές εταιρείες όπως η Disney κάνουν πραγματικά μεγάλες επενδύσεις σε παιχνίδια, εκτιμώντας σωστά ότι οι άνθρωποι που παρακολουθούν τις τηλεοπτικές εκπομπές και τις ταινίες τους αφιερώνουν επίσης πολύ χρόνο παίζοντας παιχνίδια. Μερικές φορές ξεφεύγουν από αυτή τη στρατηγική αφού καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία καλών τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών δεν τους δίνει δύναμη όταν πρόκειται να κάνουν παιχνίδια.
Η Warner Bros. Discovery έχει περάσει αυτή την αναποφασιστικότητα στο παρελθόν. Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της σκέφτηκαν ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν την επιχείρηση παιχνιδιών της εταιρείας και στη συνέχεια αποφάσισαν να την κρατήσουν.
Μπορείτε να το δείτε σε άλλες εταιρείες Big Media – όπως στη Disney, η οποία έχει κάνει πολλές προσπάθειες σε παιχνίδια και έχει αποσυρθεί, και πιο πρόσφατα ανακοίνωσε μια επένδυση 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Epic Games, την εταιρεία πίσω από το “Fortnite”. Και το Netflix ξεκίνησε να χτίζει το δικό του τμήμα παιχνιδιών πριν από μερικά χρόνια, αν και τα αποτελέσματα φαίνονται αναιμικά μέχρι στιγμής, και η εταιρεία επανεξετάζει επίσης τη στρατηγική της.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα