
Γιγαντώνεται η MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε καθώς στις αρχές Ιουλίου η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου, κατάφερε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner η MSC αύξησε την 1η Ιουλίου τον στόλο της στα 5.979.659 teu και έφτασε να ελέγχει το 20% του παγκοσμίου στόλου.
Η MSC την περασμένη εβδομάδα έφτασε το μερίδιο αγοράς στο 20% για πρώτη φορά στην 52χρονη ιστορία της, αναφέρει η Alphaliner και προσθέτει ότι ο στόλος της πλησιάζει επίσης ταχύτατα το επόμενο ορόσημο μεταφορικής ικανότητας τα 6 εκατ. teu.
Η ανάπτυξη αυτή τροφοδοτείται από ένα τεράστιο πρόγραμμα νεότευκτων πλοίων, τις αγορές «αμέτρητων» μεταχειρισμένων πλοίων και σε μικρότερο βαθμό, από νέες ναυλώσεις από ανεξάρτητους πλοιοκτήτες με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το ενδιαφέρον είναι ότι το πλοίο που έφερε την MSC στο να επιτυγχάνει το μερίδιο 20% στον παγκόσμιο στόλο είναι ένα πρώην πλοίο της Maersk την δεύτερη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο.
Πρόκειται για το μεταφορικής ικανότητας 9.600 teu μεταχειρισμένης αγοράς MSC NICOLE X, το πρώην A.P. MØLLER της Maersk. Το A.P. MØLLER είναι το πιο πρόσφατο από τα δέκα αδελφά πλοία της Maersk, χωρητικότητας 9.600 teu, τα οποία απέκτησε η MSC τα τελευταία χρόνια.
Από την έναρξη λειτουργίας της εταιρείας το 1970, χρειάστηκε η MSC περίπου 37 χρόνια για να φθάσει τη χωρητικότητα του στόλου της στα 1,00 εκατ. teu τον Ιανουάριο του 2007, ενώ χρειάστηκε μόλις 17 χρόνια για να πλησιάσει τα 6 εκατ. teu.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η MSC διαθέτει ένα στόλο που είναι σχεδόν της ίδιας μεταφορικής ικανότητας με τον στόλο της συμμαχίας “Gemini”, που θα λειτουργήσει από τον επόμενο χρόνο και την αποτελούν η Maersk και η Hapag-Lloyd η πέμπτη σε μέγεθος ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών