Mars: Γιατί εξαγόρασε την εταιρεία των Pringles – Τι κερδίζει με τα 36 δισ.

Μυθικό deal για την Mars στη βιομηχανία τροφίμων

Mars: Γιατί εξαγόρασε την εταιρεία των Pringles – Τι κερδίζει με τα 36 δισ.

Η Μars, ο όμιλος σνακ πίσω από τα M&Ms και τα Snickers, θα αποκτήσει την Kellanova, κατασκευάστρια των Pringles, σε μια συμφωνία ύψους 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων – τη μεγαλύτερη στη βιομηχανία τροφίμων εδώ και χρόνια, σύμφωνα με το Fortune.

Mars: Έκλεισε η συμφωνία για την εξαγορά της Kellanova

Μέσω της συμφωνίας, η Mars θα αποκτήσει τα αλμυρά σνακ της Kellanova, όπως τα κράκερ Cheez-It και Club, ένα συμπλήρωμα στις προσφορές σοκολάτας της Mars. Η συγχώνευση θα επιτρέψει στη Mars να επεκτείνει την εμβέλειά της πέρα από τα απλά γλυκίσματα, εδραιώνοντας τη θέση της σε μια πολυσύχναστη αγορά και διατηρώντας υψηλούς όγκους πωλήσεων.

«Είναι ένας τρόπος για την Mars να είναι ένας τεράστιος παίκτης σε ολόκληρη την κατηγορία σνακ και όχι μόνο σε ένα τμήμα της», δήλωσε στο Fortune ο Braden Douglas, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μάρκετινγκ Crew Marketing Partners.

Η ακρίβεια απειλεί

Η ευρωστία του Big Snack απειλείται από τους καταναλωτές που έχουν «βαρεθεί» τον πληθωρισμό και τις αυξήσεις των τιμών που τον συνοδεύουν. Οι τιμές των ειδών παντοπωλείου έχουν εκτοξευθεί κατά 25% από το 2019 έως το 2023 και οι καταναλωτές αντιδρούν ανάλογα, περιορίζοντας τις δαπάνες.

Οι ανταγωνιστές της Kellanova, PepsiCo και Mondelez, αύξησαν το κόστος εν μέσω απότομου πληθωρισμού και αμφότερες αντιμετώπισαν πτώση των πωλήσεων καθώς οι καταναλωτές βαρέθηκαν τις αυξήσεις των τιμών. Οι εταιρείες έχουν έκτοτε δεσμευτεί να μειώσουν τις τιμές για να προσελκύσουν πίσω τους καταναλωτές.

Αλλά η Kellanova, παλαιότερα γνωστή ως Kellogg Co., κατάφερε να αποφύγει αυτή την τάση, παρά την αύξηση των τιμών. Ανακοίνωσε έσοδα ύψους 3,2 δισ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες, αν και τα έσοδα μειώθηκαν από έτος σε έτος. Η αύξηση του όγκου πωλήσεων στη Βόρεια Αμερική, κυρίως λόγω της καινοτομίας στα προϊόντα Pringles, βοήθησε στην αντιστάθμιση της συνολικής μείωσης του όγκου πωλήσεων.

Στροφή στα υγιεινά σνακ

Η βιομηχανία σνακ έχει υποστεί άλλες αλλαγές με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Πέρα από την έντονη επιθυμία για αλμυρά, τραγανά τρόφιμα, οι καταναλωτές κλίνουν προς πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις.

Η τάση αντικατοπτρίζει αυτό που ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος λιανικής στην GlobalData, αποκαλεί «επιτρεπτή απόλαυση» ή σνακ που μοιάζουν με λιχουδιές, αλλά περιέχουν αρκετή διατροφή για να περάσουν ως υγιεινά. Η επιθυμία για σνακ που ταιριάζουν με τα επιτρεπόμενα κριτήρια επιείκειας έχει αυξηθεί στην εποχή των αγωνιστών GLP-1, καθώς τα φάρμακα για τον διαβήτη όπως το Ozempic και τα φάρμακα απώλειας βάρους όπως το Wegovy καταστέλλουν την όρεξη, αφήνοντας τους καταναλωτές να αναζητούν πιο θρεπτικά πυκνά τρόφιμα.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο