
Ο γίγαντας των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων AP Moller-Maersk έχει υπογράψει συμβόλαια για την παραγγελία 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου neo-panamax στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης στροφής του προς το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ως καύσιμο.
Maersk: Νέο πλοίο με διπλό καύσιμο στη στροφή προς την απαλλαγή από άνθρακα
Τα 20 πλοία διπλού καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 300.000 teu έχουν παραγγελθεί σε τρία ναυπηγεία στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Δύο πλοία των 9.000 teu και έξι των 17.000 teu έχουν παραγγελθεί στο Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα. Άλλα 12 πλοία των 15.000 teu θα κατασκευαστούν στη Hanwha Ocean στη Νότια Κορέα και στη New Times Shipbuilding στην Κίνα, με κάθε ναυπηγείο να κατασκευάζει έξι πλοία το καθένα.
Πότε θα παραδοθούν τα πλοία στην Maersk
Η παράδοση των πρώτων πλοίων θα γίνει το 2028 και η τελευταία παράδοση θα πραγματοποιηθεί το 2030. Όλα τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα πρόωσης διπλού καυσίμου υγροποιημένου αερίου, δήλωσε η Maersk και πρόσθεσε ότι η παραγγελία αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανανέωσης του στόλου που παρουσίασε η εταιρεία με έδρα την Κοπεγχάγη τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.
Ολα τα πλοία της Maersk θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών
Η Anda Cristescu, επικεφαλής της διεύθυνσης ναυλώσεων και νεότευκτων πλοίων της Maersk, δήλωσε: «Οι παραγγελίες αυτές αποτελούν μέρος του συνεχιζόμενου προγράμματος ανανέωσης του στόλου μας και συνάδουν με τη δέσμευσή μας για την απαλλαγή από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, καθώς όλα τα πλοία θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου με σκοπό να λειτουργούν με καύσιμα χαμηλότερων εκπομπών».
«Λόγω των διαφορετικών μεγεθών τους, τα πλοία θα είναι σε θέση να καλύψουν πολλούς ρόλους και λειτουργίες στο μελλοντικό μας δίκτυο και θα μας δώσουν μεγάλη ευελιξία ανάπτυξης όταν θα είναι έτοιμα να εισέλθουν στο στόλο μας και σταδιακά, θα αντικαταστήσουν την υπάρχουσα χωρητικότητα του στόλου μας», πρόσθεσε.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες