
Ισχυροποίησε τη θέση του στην κορυφή της τηλεθέασης το MEGA τον Νοέμβριο, διατηρώντας την πρωτιά αδιάκοπα από την αρχή του έτους μέχρι και σήμερα. Από κοινού με το ασυναγώνιστο ενημερωτικό πρόγραμμα, το κανάλι κατέλαβε με διαφορά την πρώτη θέση με μέσο όρο 14% στο γενικό σύνολο τον Νοέμβριο. Το μεγάλο κανάλι ήταν πρώτο και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 12,9%.
Κατά τον γενέθλιο μήνα του, το MEGA αύξησε σημαντικά τη διαφορά από τον δεύτερο τηλεοπτικό σταθμό και στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης και επικράτησε με μέσο όρο που έφτασε το 16,6% στο γενικό σύνολο και το 13,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Από τον Ιανουάριο μέχρι και σήμερα, ο σταθμός ήταν πρώτος με μέσο μερίδιο 13% στο γενικό σύνολο και 11,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Το MEGA ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών τους τελευταίους 11 μήνες και στην prime time με μέσο όρο 15,4% στο γενικό σύνολο και 12,4% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Πρώτο παντού τον Νοέμβριο το MEGA
Πρωτιά για την ενημέρωση
Ο σταθμός ήταν κυρίαρχη δύναμη στην ενημέρωση τον Νοέμβριο. Το δημοσιογραφικό και τεχνικό επιτελείο του MEGA, πάντα στην πρώτη γραμμή
των γεγονότων, ανταποκρίνεται με αυξημένο αίσθημα ευθύνης στην εμπιστοσύνη των τηλεθεατών και διατηρεί ακλόνητη την πρώτη θέση στις προτιμήσεις τους. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» κατέκτησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 13,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 και στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 13,3%.
Την κορυφή κέρδισαν το μήνα Νοέμβριο και οι ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού «Live News» και «Κοινωνία Ώρα MEGA». Το «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο ήταν πρώτο με 19,8% στο σύνολο του κοινού και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό με διαφορά 5,4 και πλέον ποσοστιαίων μονάδων, στη ζώνη μετάδοσής του. Στο δυναμικό κοινό 18-54 σημείωσε πρωτιά μέσο όρο 16,4%.
Την πρώτη θέση κέρδισε και η «Κοινωνία Ώρα MEGA» με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη με μέσο όρο 17,7% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο σύνολο του κοινού, η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 16,2%.
Πρωτιά σε ψυχαγωγία και σάτιρα
Η σάτιρα επέστρεψε στη μικρή οθόνη και το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» με τον Λάκη Λαζόπουλο έτυχε θερμής υποδοχής από τους τηλεθεατές. Η πρώτη εκπομπή σάρωσε σε τηλεθέαση με ποσοστό 31,1% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 30,5% στο γενικό σύνολο.
Αντίστοιχη ήταν η πορεία στους πίνακες τηλεθέασης και για τη μακροβιότερη εκπομπή έρευνας με την Αγγελική Νικολούλη. Το ««Φως στο Τούνελ» κατέκτησε την κορυφή με ποσοστό 33,2% στο σύνολο του κοινού και 31% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του MEGA «Buongiorno» με τη Φαίη Σκορδά παρέμεινε για ένα ακόμη μήνα η κυρίαρχη πρωινή καθημερινή συνήθεια του τηλεοπτικού κοινού με μέσο όρο 13,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο σύνολο του κοινού, το «Buongiorno» σημείωσε 12,7%.
Πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού τον Νοέμβριο ήταν και το επιτυχημένο τηλεπαιχνίδι γνώσεων του MEGA, «The Chase» με τη Μαρία Μπεκατώρου καταγράφοντας μάλιστα τις υψηλότερες επιδόσεις για τη φετινή σεζόν. Οι συναρπαστικές καταδιώξεις γνώσεων επικράτησαν του ανταγωνισμού και κατέγραψαν μέσο όρο 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Η μυθοπλασία του MEGA στην κορυφή της τηλεθέασης
Αδιαφιλονίκητος νικητής της prime time παραμένει για τέταρτη σεζόν η δραματική σειρά «Η γη της ελιάς» που ήταν πρώτη και τον Νοέμβριο με μέσο όρο 21,3%. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η μεγάλη παραγωγή του MEGA ήταν επίσης πρώτη με ποσοστό 14,2%.
Η οικογενειακή κωμωδία του MEGA «Έχω παιδιά», συνέχισε για δεύτερο μήνα να προσφέρει ποιοτικό χιούμορ στους τηλεθεατές και παρέμεινε στην κορυφή με μέσο όρο 18,9% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο γενικό σύνολο κατέγραψε μέσο όρο 14,8%.
Παράλληλα, με αμείωτο ενδιαφέρον παρακολουθούν οι τηλεθεατές τα επεισόδια του τρίτου και τελευταίου κύκλου της «Famagusta», χαρίζοντας στη μεγάλη παραγωγή του MEGA την πρώτη θέση με ποσοστό 19,3% στο γενικό σύνολο. Στο δυναμικό κοινό 18-54 η σειρά σημείωσε μέσο όρο 13,1%.


Latest News

Άνοδος του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στο πρώτο τρίμηνο του 2025 - Τι δείχνουν τα στοιχεία ΕΑΣΕ και ICAPCRIF
Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP CRIF-CEO General Index) σημείωσε πτώση στις 146 μονάδες έναντι 160 το προηγούμενο τρίμηνο

Η UEFA ετοιμάζει σαρωτικές αλλαγές στο Champions League – Όλα τα δεδομένα
Ποιες επιπρόσθετες αλλαγές εξετάζει η UEFA για το Champions League, μετά το νέο φορμάτ και τη League Phase.

Θανόπουλος στον ΟΤ: «Γινόμαστε 100% αυτόνομοι ενεργειακά - Τα σχέδια στο delivery»
Ο πρόεδρος της εταιρείας Θανόπουλος, Τέλης Θανόπουλος, μιλάει στον ΟΤ για την πρόσφατη επένδυση σε ΑΠΕ, τη σημασία του Q-Commerce στον κλάδο των τροφίμων και τα επόμενα σχέδια της αλυσίδας

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Ο Τι Τζέι Σορτς, οι 450.000 στην Παρί και το «χρυσό» συμβόλαιο που ψάχνει στην αγορά
Ο Τι Τζέι Σορτς απασχολεί τη… μισή Euroleague, μετά την καταπληκτική σεζόν με την Παρί – Πόσα χρήματα παίρνει στη γαλλική ομάδα και πόσα αναμένεται να βρει στην αγορά…

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Επίσημο: Ο Ντιαλό ανανέωσε για τρία χρόνια με τη Μονακό
Ο Άλφα Ντιαλό παραμένει και επίσημα στο Μόντε Κάρλο, καθώς η Μονακό ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του για τα επόμενα τρία χρόνια.

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.