Meta: Αύξηση εσόδων για το Instagram

Η Meta λέει στους επενδυτές ότι το Instagram Reels, ανταγωνίζεται το TikTok καθώς συγκεντρώνει περισσότερο από το 50% του χρόνου που περνούν οι χρήστες στην εφαρμογή

Meta: Αύξηση εσόδων για το Instagram

Μεγαλώνει όλο και περισσότερο ο ρόλος που αποκτά σταδιακά στη Meta, η δημοφιλής εφαρμογή  Instagram.

Το Instagram της Meta Platforms Inc. θα αντιπροσωπεύει σύντομα το ήμισυ των διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας στις ΗΠΑ, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών Emarketer, εδραιώνοντας περαιτέρω τον ρόλο της εφαρμογής κοινής χρήσης φωτογραφιών και βίντεο ως βασικού μοχλού ανάπτυξης για την εταιρεία, σημειώνει το Bloomberg.

Ζάκερμπεργκ: Πούλησε μετοχές αξία 2,2 δισ. δολαρίων

Το Instagram έχει επεκταθεί σταθερά στο αναμφισβήτητα πιο σημαντικό τμήμα της επιχείρησης της Meta, όχι μόνο για τον ρόλο του στην αύξηση των εσόδων, αλλά και ως όχημα για λειτουργίες όπως τα Reels και τα Threads που προσφέρουν ανταγωνισμό στους αντιπάλους.

Το 2021, το Instagram απέφερε 32,4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, ή το 27% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Μέχρι τις αρχές του 2022, το Instagram ήταν υπεύθυνο για σχεδόν το 30% των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της Meta, σύμφωνα με τις δικαστικές καταθέσεις που δημοσιεύθηκαν νωρίτερα φέτος.

Το Instagram αναμένεται τώρα να ξεπεράσει τα 32 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ το 2025, σημειώνοντας αύξηση άνω του 24% από το τρέχον έτος, σύμφωνα με στοιχεία της Emarketer. Η εφαρμογή ανταλλαγής βίντεο έχει περισσότερους από 148 εκατομμύρια Αμερικανούς χρήστες.

Ανταγωνισμός με το Tiktok

Η εστίαση της Meta στο περιεχόμενο βίντεο έχει συμβάλει σημαντικά σε αυτή την ανάπτυξη, έγραψε η Τζάσμιν Ενμπέργκ , κύρια αναλύτρια της Emarketer, σε ανάρτηση σε blog. «Το Instagram είναι πλέον μια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί πρώτα το βίντεο, με τους χρήστες να περνούν σχεδόν τα δύο τρίτα του χρόνου τους στο Instagram παρακολουθώντας βίντεο», έγραψε.

Η Meta δήλωσε προηγουμένως στους επενδυτές ότι το Instagram Reels, ένα προϊόν βίντεο μικρής διάρκειας που ανταγωνίζεται το TikTok, αποτελεί περισσότερο από το 50% του χρόνου που περνούν οι χρήστες στην εφαρμογή.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο