
Μετά το φαγητό, τον καφέ και τα είδη σούπερ μάρκετ, το efood δίνει έμφαση και στην αγορά του online delivery προϊόντων φαρμακείου, ενώ η επέκταση και σε άλλους κλάδους, όπως αυτός της μόδας, προς το παρόν βρίσκεται υπό σκέψη.
Σούπερ μάρκετ: Efood και Wolt παίρνουν τον «αφρό» των online πωλήσεων
Συνεχίζοντας να αναπτύσσεται με εκθετικό ρυθμό και έχοντας ξεπεράσει το ψυχολογικό όριο των 200 εκατ. ευρώ σε επίπεδο κύκλου εργασιών, η Online Delivery, η ελληνική θυγατρική της γερμανικής Delivery Hero η οποία λειτουργεί στην εγχώρια αγορά τη ψηφιακή πλατφόρμα efood, «βλέπει» ένα νέο «growth story» στην ευρύτερη αγορά των προϊόντων φαρμακείου με άξονα την παράδοση σε λίγα λεπτά της ώρας (quick delivery).
«Απλώνεται» στο quick delivery προϊόντων φαρμακείου το efood
Η διοίκηση της Online Delivery, με συνδιευθύνοντες συμβούλους τα αδέλφια Παμίνο και Κωνσταντίνο Κυρκίνη, θεωρεί ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ηλεκτρονικές παραγγελίες προϊόντων φαρμακείου αυξάνεται εξ ου και η μεγαλύτερη έμφαση στο τομέα αυτόν το τελευταίο διάστημα.
Το efood συνεργάζεται τόσο με φαρμακεία που διαθέτουν φυσικά καταστήματα όσο και με online φαρμακεία, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους (υπάρχει ελάχιστο ποσό σε κάθε παραγγελία) σε λιγότερο από μία ώρα.
Με βάση τα στοιχεία της Convert Group, ο κλάδος των online φαρμακείων μετά από διψήφια ποσοστά ανάπτυξης τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων σε σχέση με το φυσικό σημείο, πλέον έχει πατήσει φρένο με τον τζίρος να καταγράφει αύξηση μόλις κατά 1% το πρώτο εξάμηνο του 2024 αγγίζοντας στα 145 εκατ. ευρώ.
Οι κατηγορίες που μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι τα καλλυντικά και τα είδη περιποίησης, τα συμπληρώματα διατροφής και οι βιταμίνες, τα βρεφικά είδη, τα είδη υγείας και διάφορες μεμονωμένες κατηγορίες.
Υπό σκέψη ο χώρος της μόδας
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο του fashion, πηγές από την εταιρεία αναφέρουν στον ΟΤ πως αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.
Ωστόσο δεν αποκλείεται κάποιοι fashion vendors να μπουν στην πλατφόρμα μελλοντικά μιας και το industry είναι δυναμικό και αλλάζει συνέχεια, όπως επισημαίνεται, άλλωστε ορισμένες εταιρείες από τον ευρύτερο χώρο της μόδας βρίσκονται ήδη στο efood.
Σε κάθε περίπτωση η αγορά της μόδας και των καλλυντικών –και όχι μόνο- είναι ένας τομέας που εντάσσεται στις βλέψεις των ψηφιακών πλατφορμών.
Άλλωστε ποντάρουν στην ταχέως αναπτυσσόμενη τάση να έχουν οι καταναλωτές ένα shopping mall στο κινητό τους.
Μάλιστα η Wolt που ανήκει στην αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας DoorDash, έχει κάνει περισσότερα βήματα στην ελληνική αγορά προς αυτή την κατεύθυνση.
Πώς πάει το project της μικρής λιανικής
Σχετικά με το νέο concept που προωθεί το efood στη μικρή λιανική, τα καταστήματα efood local, η εταιρεία ακόμη βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού για τη βέλτιστη ανάπτυξη του σήματος, με τα πρώτα δείγματα γραφής να είναι ενθαρρυντικά.
Προς το παρόν η αλυσίδα διαθέτει δύο εταιρικά καταστήματα, στην περιοχή Γουδή, πολύ κοντά στα παιδιατρικά νοσοκομεία, και στο Χαλάνδρι, επί της λεωφόρου Πεντέλης.
Ας σημειωθεί ότι η ανάπτυξη του δικτύου του efood local θα πραγματοποιηθεί τόσο με ιδιόκτητα καταστήματα όσο και με τη μέθοδο franchise, που θα αποτελέσει και το βασικό μοντέλο δημιουργίας νέων καταστημάτων.
Πάντως σύμφωνα με τη διοίκηση θα δοθεί προτεραιότητα στη σωστή λειτουργία των καταστημάτων έναντι στη μεγέθυνση του δικτύου, κάτι που θα ξεκινήσει ουσιαστικά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ σε πρώτη φάση η ανάπτυξη θα επικεντρωθεί σε κεντρικές περιοχές της Αθήνας.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank