
Τους όρους και τις προϋποθέσεις για την επιτυχή συμβολή της ναυτιλίας στη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της ΕΕ «Clean Industrial Deal» περιγράφει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η ΕΕΕ χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να καλύψει τόσο τη δράση για το κλίμα όσο και την ανταγωνιστικότητα υπό μια ενιαία στρατηγική ανάπτυξης, όπως αναφέρεται στην Καθαρή Βιομηχανική Συμφωνία. Ωστόσο όπως προσθέτει, η ναυτιλία πρέπει να ενταχθεί πλήρως στο σύνολο των πρωτοβουλιών του CID, για επαρκή χρηματοδότηση στο πεδίο των εναλλακτικών καύσιμων και υποδομών, ώστε η πράσινη μετάβαση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας να στεφθεί με επιτυχία, διατηρώντας την διεθνή ανταγωνιστικότητα της.
Η ανάρτηση της ΕΕΕ έχει ως εξής: «Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να καλύψει τόσο τη δράση για το κλίμα όσο και την ανταγωνιστικότητα υπό μια ενιαία στρατηγική ανάπτυξης, όπως αναφέρεται στη Clean Industrial Deal (CID). Η ελληνική και η ευρωπαϊκή ναυτιλία πρωτοστατούν στη μείωση των εκπομπών, αλλά η επιτυχία εξαρτάται από την παγκόσμια συμφωνία στο κοινό στόχο, τις επενδύσεις και τη διαθεσιμότητα καυσίμων.
Η ναυτιλία χρειάζεται να ενταχθεί πλήρως στο σύνολο των πρωτοβουλιών της CID, για επαρκή χρηματοδότηση στο πεδίο των εναλλακτικών καύσιμων και υποδομών. Η ρυθμιστική σαφήνεια και τα χρηματοοικονομικά κίνητρα είναι κρίσιμα για να γεφυρωθεί το χρηματοοικονομικό χάσμα μεταξύ των συμβατικών και των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων.
Καλούμε την ΕΕ να προωθήσει παγκόσμιες λύσεις εντός του πλαισίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), αποφεύγοντας περιφερειακά μέτρα που διαταράσσουν την ανταγωνιστικότητα. Η ΕΕΕ παραμένει δεσμευμένη στη συνεργασία της με τα θεσμικά όργανα της ΕΕ για να εξασφαλίσει μια βιώσιμη, ανταγωνιστική και αειφόρο ναυτιλιακή βιομηχανία».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες