
Αύξηση θα μπορούσε κάλλιστα να δει η εξαψήφια τιμή μιας Bentley λόγω του εμπορικού πολέμου του Ντόναλντ Τραμπ και της γνωστής πλέον πτώσης της ζήτησης στην Κίνα.
Η Bentley, που ανήκει στη Volkswagen, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2024 την Τετάρτη, παρουσιάζοντας σημαντικές αντίξοες συνθήκες καθώς τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 37%, ενώ τα έσοδα έπεσαν στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2020 στα 2,65 δισεκατομμύρια ευρώ (2,9 δισεκατομμύρια δολάρια). Σημείωσε τη δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διψήφιας μείωσης κερδών και εσόδων για την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία.
Ο βασικός λόγος που έδωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bentley, Φρανκ – Στέφεν Γουάλισερ, για μια ακόμη πτώση στα έσοδα και τα κέρδη ήταν η πτώση της ζήτησης στην Κίνα, η οποία έχει πλήξει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Bentley της Volkswagen.
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπάθησαν να κατευνάσουν τους φόβους των επενδυτών ότι θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τους δασμούς
Ο Γουάλισερ μίλησε για μια «θετική χρονιά παρά τους αντίθετους ανέμους», αλλά προειδοποίησε για περισσότερα εμπόδια που θα έρθουν φέτος.
«Ανυπομονώντας για το 2025, φυσικά συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε τις δύσκολες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς και να διατηρούμε ασταθή πολιτικά και οικονομικά περιβάλλοντα, ωστόσο οι πωλήσεις μας είναι ισχυρές.

Bentley Continental GT
Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Γουάλισερ επιβεβαίωσε ότι ένας εμπορικός πόλεμος που ξεκίνησε ο Τραμπ θα μπορούσε να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην τιμή των αυτοκινήτων Bentley.
«Αξιολογούμε διαφορετικά σενάρια για το πώς να το χειριστούμε, αλλά τελικά θα μεταφερθεί στους καταναλωτές», δήλωσε ο Γουάλισερ.
Ο Τραμπ έχει στοχεύσει με δασμούς τις εισαγωγές οχημάτων, καθώς επιδιώκει να ανανεώσει αρκετές βιομηχανίες και να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των ΗΠΑ, αναμφισβήτητα σε βάρος της τιμής που πληρώνουν οι καταναλωτές για τα αγαθά τους.
Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες προσπάθησαν να κατευνάσουν τους φόβους των επενδυτών ότι θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τους δασμούς, με τη BMW μεταξύ των εταιρειών να συζητούν σχέδια να μετατοπίσουν την παραγωγή των πωλήσεων που προορίζονται για τις ΗΠΑ σε εργοστάσια που βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Ζίπσε, δήλωσε στο Fortune την περασμένη εβδομάδα ότι οι δασμοί θα μπορούσαν να κοστίσουν στην αυτοκινητοβιομηχανία 1 δισεκατομμύριο ευρώ (1,1 δισεκατομμύρια δολάρια).
Με το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της Bentley να πραγματοποιείται στο εργοστάσιό της στο Crewe στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο όμιλος ελπίζει ότι η προσφορά πολυτελείας του θα είναι αρκετή για να κρατήσει τους πελάτες να επιστρέφουν σε περίπτωση αυξήσεων των τιμών.
Η ώθηση τροποποιήσεων της Bentley
Ενώ η Bentley έχει δυσκολευτεί με τη μείωση των συνολικών εσόδων, η αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να επιτύχει περισσότερες πωλήσεις από κάθε τμήμα πελατών της. Ο όμιλος είπε ότι τα έσοδα ανά αυτοκίνητο αυξήθηκαν κατά 10% τα τελευταία δύο χρόνια, χάρη στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για ακριβές τροποποιήσεις.
Η Bentley απολάμβανε επίπεδα ρεκόρ ζήτησης προσαρμογής το 2024, με το 70% των πελατών να επιλέγουν να πληρώσουν περισσότερα για να τροποποιήσουν τις Bentley τους με την επιλογή κατά παραγγελία Mulliner, η οποία επιτρέπει στους οδηγούς να αλλάζουν το χρώμα των τροχών ή του αμαξώματος του αυτοκινήτου τους. Ο Γουάλισερ είπε ότι η Bentley θα δώσει προτεραιότητα στην «αξία έναντι του όγκου» το 2025 για να ωθήσει αυτές τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις.
Το συνεχές ενδιαφέρον για τροποποίηση θα είναι ευπρόσδεκτο νέο για τη Bentley. Μιλώντας μετά την ανακοίνωση των κερδών του 2023, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Έιντριαν Χόλμαρκ είχε πει ότι οι καταναλωτές μείωσαν τη ζήτησή τους λόγω της «συναισθηματικής ευαισθησίας» που δημιουργούσε αντίσταση στις μεγάλες δαπάνες για τις πολυτελείς προσφορές της αυτοκινητοβιομηχανίας.


Latest News

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια