
Πιο εξειδικευμένες ομάδες Manpower IT και Manpower Business Professionals (Administration & HR, Sales & Marketing) δημιουργεί η ManpowerGroup.
«Μέσα από τα δύο γραφεία της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνδέει περισσότερους από 1.000 επαγγελματίες με κορυφαίες επιχειρήσεις, καλύπτοντας ειδικότητες όλων των τομέων-Πληροφορική, Administration & HR, Sales & Marketing, Engineering, Χρηματοοικονομικά, Logistics, Πωλήσεις & Marketing και Healthcare, υποστηρίζοντας εταιρείες από όλους τους κλάδους της ελληνικής αγοράς», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας
Οι ομάδες αυτές εστιάζουν στην προσέλκυση κορυφαίων ταλέντων για εξειδικευμένες και διοικητικές θέσεις, παρέχοντας στοχευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε επιχείρησης και στις δυναμικές της αγοράς. Παράλληλα, η ManpowerGroup Ελλάδας διατηρεί τη δυναμική της παρουσία σε βασικούς τομείς της αγοράς όπως Engineering, Customer Service / Call Centers, Finance & Accounting, Healthcare (Επιστήμες Υγείας) εξασφαλίζοντας βέλτιστα αποτελέσματα για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς
Την τελευταία δεκαετία, η ελληνική αγορά εργασίας έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές , με ορισμένους κλάδους να καταγράφουν σταθερή ανάπτυξη παρά τις οικονομικές διακυμάνσεις. Τομείς όπως οι Πωλήσεις(Sales), Marketing, Διοικητική Υποστήριξη (Admin) και Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) έχουν εξελιχθεί δυναμικά, ακολουθώντας την επιχειρηματική ανάπτυξη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας.
Ο Country Director της ΜanpowerGroup Ελλάδας, Χαράλαμπος Καζαντζιδης επισημαίνει: «Η εξεύρεση εξειδικευμένου προσωπικού για την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εργοδότες. Εξίσου σημαντική είναι η διατήρηση έμπειρων στελεχών, αλλά και η ομαλή ένταξη των νεότερων γενεών εργαζομένων στις επιχειρήσεις, δημιουργώντας ένα εργασιακό περιβάλλον που συνδυάζει τη γνώση με τη φρέσκια δυναμική. Παράλληλα, η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη αναδιαμορφώνει τη λειτουργία των οργανισμών, απαιτώντας συνεχή προσαρμογή. Στην ManpowerGroup Ελλάδας, στηρίζουμε τις επιχειρήσεις στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων στρατηγικών ανθρώπινου δυναμικού, όχι μόνο στη διαδικασία πρόσληψης, αλλά και σε όλα τα στάδια – από τον σαφή καθορισμό κάθε θέσης έως την προσέλκυση ταλέντων και την ανάπτυξη των ήδη απασχολούμενων στελεχών. Παράλληλα, επενδύουμε στη συνεχή εκπαίδευση των επαγγελματιών, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις διαθέτουν το ανθρώπινο δυναμικό που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον».
Κυνηγοί ταλέντων
Το 2024, η Manpower παρουσίασε παγκοσμίως την καμπάνια huManpower 2.0, που προβάλλει το θέμα Experts Powering Experts. Η καμπάνια αναδεικνύει τη συνεργατική δυναμική και την ουσιαστική σχέση που αναπτύσσουν οι recruiters της Manpower με τους υποψηφίους χτίζοντας μια ουσιαστική σχέση εμπιστοσύνης. Στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Manpower και η ακόμη πιο ισχυρή σύνδεσή της με τις νέες γενιές επαγγελματιών (Gen Z και Millennials).
Όπως επισημαίνει η Head of Recruitment Solutions & Specializations, κυρία Κατερίνα Κωνσταντινίδου, «η καμπάνια Experts Powering Experts αναδεικνύει τη δύναμη της εξειδίκευσης και τον ρόλο της Manpower στη διαμόρφωση της αγοράς της εργασίας. Σε έναν κόσμο που μετασχηματίζεται ψηφιακά και βιώσιμα, η ανάγκη για εξειδικευμένες δεξιότητες είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Με τη στρατηγική του ομίλου στα Specializations, στηρίζουμε έμπρακτα τους επαγγελματίες στην εξέλιξή τους, συνδέοντάς τους με ευκαιρίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς. Για εμάς, η επιτυχία έρχεται όταν οι ειδικοί συνεργάζονται – γιατί μόνο ένας expert μπορεί να κατανοήσει πραγματικά έναν άλλο expert».


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank