Την πρόθεση της εταιρείας να επεκταθεί σε νέες αγορές και να προχωρήσει σε εξαγορές εξέφρασε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης ο διευθύνων σύμβουλος της Austriacard Holding, Μανώλης Κοντός.

Όπως είπε ο επικεφαλής της Austriacard, που από πάροχος λύσεων πληρωμών και ταυτοποίησης έχει εξελιχθεί σε ειδικευμένο πάροχο τεχνολογιών ψηφιακού μετασχηματισμού, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, έχουν δημιουργηθεί ισχυρά θεμέλια ενώ υπάρχει και καθαρός στρατηγικός προσανατολισμός της εταιρείας.

Παράλληλα, όπως τόνισε, η εταιρεία διατηρεί σταθερά πρωταγωνιστικό ρόλο στο παραδοσιακό της business, τις έξυπνες κάρτες και τις λύσεις πληρωμών.

Εκτόξευση εσόδων από το 2019

Σε επίπεδο οικονομικών δεδομένων, η Austriacard καταγράφει εκτόξευση των εσόδων της από το 2019 κατά 185%, φτάνοντας στα 385,3 εκατ. το 2024, ενώ το EBITDA έχει υπερτετραπλασιαστεί και έχει φτάσει τα 54,9 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν κατά την τελευταία χρήση κατά 16,6% στα 19,8 εκατ. ευρώ. Όπως τόνισαν τα στελέχη της Austriacard, αυτά δεν είναι απλά αριθμοί — είναι αποτέλεσμα σταθερής στρατηγικής και επιτυχημένης υλοποίησης.

Ειδικότερα, η απόδοση του τομέα Digital Transformation Technologies (αύξηση εσόδων 70,6%) και του Document Lifecycle Management (αύξηση εσόδων 20,3%) αποτυπώνει την επιτυχημένη και αποδοτική στροφή σε πιο σύνθετες, τεχνολογικά απαιτητικές λύσεις, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Austriacard.

Ωστόσο, ο ισχυρός των δραστηριοτήτων της εταιρείας παραμένει ο τομέας Identity & Payment Solutions με 222,7 εκατ. ευρώ έσοδα, με ισχυρό πελατολόγιο (Fintech,Τραπεζικοί Οργανισμοί, Δημόσιο) και μερίδιο 51% στις κάρτες των Challenger banks σε όλη την Ευρώπη και 10% στην B. Αμερική.

Όπως τόνισαν τα στελέχη της Austriacard, στην καρδιά της στρατηγικής εξέλιξης βρίσκεται η Agentic AI πλατφόρμα, GaiaB, μια τεχνολογία που όπως είπαν δεν «υπόσχεται» αλλά ήδη «παράγει» αποτελέσματα. Πρόκειται για μια πλατφόρμα με AI agents που συνεργάζονται, προσαρμόζονται και υποστηρίζουν κρίσιμες λειτουργίες — από AML monitoring μέχρι ECU για περιεχόμενο. Πλήρως GDPR-compliant, με έλεγχο των δεδομένων.

Σε επίπεδο εξαγορών ολοκληρώθηκε η απόκτηση του 100% των μετοχών της αυστριακής e-commerce monitoring GmbH και του 100% της βρετανικής LSTechLtd, ένα σύνολο επένδυσης ύψους 2,4 εκατομμυρίων ευρώ.

Τα 90 εκατ. ευρώ ταμειακά διαθέσιμα

Σημειώνεται ότι η εταιρεία ξεκίνησε από την ελληνική αγορά σαν Inform P Lykos και στην πορεία εξελίχθηκε σε μια εξωστρεφή και διεθνή εταιρεία. Σήμερα, η ελληνική αγορά αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 12% του συνολικού της κύκλου εργασιών και μαζί με την Ρουμανία φτάνει το 33%. Η Austriacard διατηρεί παρουσία σε 16 χώρες, με 7 εργοστάσια παραγωγής και 8 κέντρα προσωποποίησης, λειτουργεί ως ένας «πολυεθνικός όμιλος εφαρμοσμένης τεχνολογίας, με έδρα την Ευρώπη και βλέμμα στραμμένο στον κόσμο».

Όπως τόνισε ο κ. Κοντός, η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη και σε στοχευμένες συγχωνεύσεις και εξαγορές που «θα συμπληρώσουν τις δυνατότητές μας, ιδίως στον τομέα των ψηφιακών λύσεων νέας γενιάς με αιχμή την τεχνολογία». «Όπλο» για αυτές τις ενέργειες είναι τα ταμειακά διαθέσιμα περίπου 90 εκατ. ευρώ του Ομίλου, τα οποία θα διατεθούν σε εξαγορές και επενδύσεις για την ανάπτυξη της εταιρείας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Cosmote Telekom: Αλλαγή εμπορικής ονομασίας μετά από 27 χρόνια
Επιχειρήσεις |

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια

«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ