Υψηλότερα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο ανέφερε η Hermes, αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε καθώς ο τομέας πολυτελών προϊόντων αντιμετωπίζει αβέβαιο περιβάλλον λόγω μείωσης της ζήτησης και της απειλής των δασμών στις ΗΠΑ.

Η γαλλική εταιρεία δήλωσε ότι τα έσοδα για τους πρώτους τρεις μήνες του έτους ήταν 4,13 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 7,2% σε ετήσια βάση με σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες. Το αποτέλεσμα συγκρίνεται με τις προβλέψεις των αναλυτών για έσοδα 4,14 δισ. ευρώ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Visible Alpha.

Ο ρυθμός ανάπτυξης σημειώνει επιβράδυνση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν ο όμιλος κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξης του 18% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Παρά την επιβράδυνση, η Hermes παρουσίασε ανάπτυξη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Αμερικής, βοηθούμενη από τη θετική δυναμική στη βασική αγορά των ΗΠΑ τον Μάρτιο.

Οι πωλήσεις στην Ασία εκτός της Ιαπωνίας αυξήθηκαν 1% το τρίμηνο «παρά την ιδιαίτερα υψηλή βάση σύγκρισης και την κάμψη της κίνησης στην ευρύτερη Κίνα από το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2024», ανέφερε η εταιρεία.

Μετά από ένα ισχυρό φίνις το 2024, με ώθηση από την αύξηση της ζήτησης στη βασική αγορά των ΗΠΑ, ο τομέας πολυτελείας αναμενόταν να έχει μια πιο ήπια αρχή της χρονιάς. Η αβεβαιότητα γύρω από την παγκόσμια οικονομία και οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ θα μπορούσαν να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τη ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας.

Hermes

H Hermes ανθεκτικότερη από την LVMH

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η LVMH επιβεβαίωσε μια αργή έναρξη για το 2025 καθώς ανέφερε χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις για το τρίμηνο. Η ενημέρωση από τον ιδιοκτήτη της Louis Vuitton θεωρήθηκε ως αρνητική ανάγνωση για τους περισσότερους στον κλάδο. Οι μετοχές της LVMH κατρακύλησαν μετά τα αποτελέσματα, επιτρέποντας στην Hermes να ξεπεράσει την ανταγωνίστρια της ως την πολυτιμότερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο.

Η Hermes έχει δείξει ανθεκτικότητα σε ένα σκληρό κλίμα για τις μάρκες πολυτελείας, που χαρακτηρίζεται από την αποδυνάμωση της ζήτησης, ειδικά στην ζωτική κινεζική αγορά. Ο όμιλος βασίζεται στην εύπορη πελατεία του, η οποία συνεχίζει να ξοδεύει για ρούχα και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας. Οι αντίπαλοι στον τομέα που στοχεύουν λιγότερο πλούσιο πελατολόγιο αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα, καθώς αυτοί οι πελάτες τείνουν να περιορίζουν τους προϋπολογισμούς πολυτελείας τους σε περιόδους οικονομικής αναταραχής.

Η έκθεση του ομίλου στους πλουσιότερους πελάτες και η υψηλή επιθυμία για τα προϊόντα του, δεδομένων υψηλής ποιότητας υλικών και περιορισμένης παραγωγής, προσδίδουν στην Hermes ισχυρή τιμολογιακή ισχύ, η οποία θα μπορούσε να τον βοηθήσει να μετριάσει τις πιθανές επιπτώσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ.

Κοιτάζοντας το μέλλον, η εταιρεία είπε ότι συνεχίζει να στοχεύει την αύξηση των εσόδων σε σταθερό νόμισμα μεσοπρόθεσμα παρά τις οικονομικές, γεωπολιτικές και νομισματικές αβεβαιότητες.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή