Ο Στιβ Σέντερ, ανώτερο στέλεχος της Kia America δήλωσε πριν από μερικές εβδομάδες ότι η απειλή των δασμών δεν θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο η νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία διεξάγει τις δραστηριότητές της.

Αλλά αυτές οι δηλώσεις είχαν γίνει πριν από την επιβολή από τον πρόεδρο Τραμπ των υψηλών δασμών 25% στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στις ξένες εισαγωγές.

Η Kia, όπως και η “αδελφή” της μάρκα Hyundai, κατασκευάζει επίσης πολλά από τα δημοφιλή οχήματά της στις ΗΠΑ, πράγμα που σημαίνει ότι δεν επιβάλλονται δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων

Ο Σέντερ υποστήριξε ότι η κατάσταση δεν έχει αλλάξει ακόμη για την αυτοκινητοβιομηχανία και η Kia προσπαθεί να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της χωρίς να αλλάξει τις τιμές της.

«Λοιπόν, όσον αφορά τον τρόπο που ερμηνεύετε όλα αυτά, προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιος θα είναι ο λογαριασμός και πώς θα το αντιμετωπίσουμε», είπε ο Σέντερ από την αίθουσα της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, υποδεικνύοντας ότι το guidance των τιμών για τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων πρέπει να αξιολογηθεί με μεγαλύτερη προσοχή.

«Ωστόσο δεν έχουμε επικείμενα σχέδια για αύξηση των τιμών ως αποτέλεσμα. Θέλουμε να καταλάβουμε ποιος είναι ο αντίκτυπος και να δούμε πώς θα υλοποιηθεί η αγορά στο μέλλον», πρόσθεσε.

Kia

Ο Στιβ Σέντερ, ανώτερο στέλεχος της Kia America

Η Kia, όπως και η “αδελφή” της μάρκα Hyundai, κατασκευάζει επίσης πολλά από τα δημοφιλή οχήματά της στις ΗΠΑ, πράγμα που σημαίνει ότι δεν επιβάλλονται δασμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων. Τα SUV Telluride, Sorrento και Sportage – τα πιο δημοφιλή οχήματά του – κατασκευάζονται μαζί με EV6 όπως το EV6 και το EV9 στο εργοστάσιο της Kia στη Τζίρτζια των ΗΠΑ. Η Kia θα κατασκευάσει επίσης νέα οχήματα στο νέο Metaplant της Hyundai, που έρχεται και στη Τζόρτζια.

Ο γρίφος με τα εξαρτήματα και ανταλλακτικά για την Kia

Τα εξαρτήματα εγείρουν ένα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ενώ πολλά οχήματα συναρμολογούνται στις ΗΠΑ, όπως θέλει να δει ο Λευκός Οίκος Τραμπ, η συντριπτική πλειοψηφία των εξαρτημάτων και των ανταλλακτικών αυτοκινήτων προέρχεται από όλο τον κόσμο.

Οι δασμοί σε αυτά τα ανταλλακτικά περιπλέκουν την αλυσίδα εφοδιασμού, αυξάνουν το κόστος και ασκούν πίεση στους κατασκευαστές ανταλλακτικών, οι οποίοι είναι συχνά πολύ μικρότερες επιχειρήσεις με λιγότερες οικονομικές δυνατότητες ή πρόσβαση σε κεφάλαια από τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες.

Η απώλεια ακόμη και ενός ή δύο κατασκευαστών ανταλλακτικών θα μπορούσε να σταματήσει την παραγωγή για μια αυτοκινητοβιομηχανία. Ένα πρόβλημα με τις σχάρες διεύθυνσης της GM που απειλούν να σταματήσουν τις πωλήσεις δημοφιλών SUV είναι ένα παράδειγμα.

Μια αυτοκινητοβιομηχανία είπε στη Yahoo Finance ότι θα μπορούσε να επιβιώσει με τους δασμούς εισαγωγής για ξένα αυτοκίνητα, εφόσον εξαιρείται η αλυσίδα εφοδιασμού ανταλλακτικών.

Η Kia μπορεί να ελπίζει σε αυξημένες πωλήσεις στις ΗΠΑ το 2024 και στις αρχές του 2025 — με τον Σέντερ να επισημαίνει τόσο έναν ελκυστικό συνδυασμό αυτοκινήτων με φυσικό αέριο, όπως το νέο sedan K4, όσο και τα ηλεκτρικά οχήματα, όπως το EV9 και το EV6.

Στην έκθεση της Νέας Υόρκης, η Kia παρουσίασε το νέο EV4, ένα κομψό σεντάν που θα προσπαθήσει να κερδίσει περισσότερες πωλήσεις Tesla Model 3. “Έχουμε καλά προϊόντα και υπάρχει βιολογική ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα”, δήλωσε ο Σέντερ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ: Ποιος είναι ο εξεζητημένος Σαουδάραβας πρίγκιπας που ποντάρει δισεκατομμύρια στον Μασκ
Διεθνή |

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ

Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.