Cosmote Telekom: Είσοδος στον κόσμο της Magenta

Το πρώτο δείγμα γραφής για τις συνέργειες και την πρόσθετη αξία που προσφέρει το rebranding σε Cosmote Telekom ήρθε με τη μορφή του MagentaONE

Cosmote Telekom: Είσοδος στον κόσμο της Magenta

Στα τέλη Απριλίου η Cosmote προχώρησε σε μία κίνηση, που μάλλον η αγορά περίμενε και θεωρούσε δεδομένη αρκετό καιρό, αλλάζοντας την εμπορική της ονομασία σε Cosmote Telekom γεγονός που σηματοδότησε την ένωση δυνάμεων με την Telekom.

«Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands (Cosmote και Telekom) σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας», δήλωνε τότε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής.

Τελικά, το πρώτο δείγμα γραφής για αυτές τις συνέργειες και την πρόσθετη αξία που προσφέρει το rebranding παρουσιάστηκε αρκετά σύντομα, στα μέσα του Μαΐου. Η εταιρεία παρουσίασε το MagentaONE που ουσιαστικά αποτελεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή του προγενέστερου CosmoteONE.

«Ανταγωνισμός μας είναι πλέον άλλα brands, όχι απαραίτητα από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών»

Σημείο-κλειδί το γεγονός ότι στο MagentaONE περιλαμβάνονται για πρώτη φορά τόσο τηλεπικοινωνιακά όσο και μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα του Ομίλου (Payzy, Box, Cosmote Insurance). Με δεδομένο το σημαντικό αποτύπωμα των μη τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών του Ομίλου γίνεται αντιληπτή η σημασία της προσθήκης τους στο MagentaONE.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του MagentaONE ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ σημείωσε ότι «η έγκαιρη αντίληψη της ανάγκης για αλλαγή είναι χαρακτηριστικό του Ομίλου» και ότι «εκεί ακριβώς “κρύβεται” και η τελευταία κίνηση μετάβασης» σε μια στενότερη σχέση με την Telekom και το rebranding σε Cosmote Telekom.

Αλλαγή περιβάλλοντος και ο «νέος» ανταγωνισμός

Σημειώνεται ότι είχε προηγηθεί προ δεκαετίας ένα άλλο, εγχώριας εμβέλειας rebranding, όταν ενώθηκαν οι μάρκες ΟΤΕ και Cosmote. «Στο μεσοδιάστημα άλλαξε το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούμαστε, σε επίπεδο brands», τόνισε ο κ. Γαβριηλίδης.

«Ανταγωνισμός μας είναι πλέον άλλα brands, όχι απαραίτητα από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Μιλάμε για εταιρείες όπως η Meta, η Google, η Apple, η Disney κλπ. Με αυτούς συγκρινόμαστε πλέον», είπε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο «παίρνουμε πρόσθετη αξία από τη σύνδεσή μας με την Telekom, πρόκειται για στρατηγική κίνηση που φέρνει ουσιαστικά οφέλη για τον πελάτη», τόνισε για να συμπληρώσει «είμαστε (με την Telekom) οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες».

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια του τελευταίου conference call του ΟΤΕ, ο Κώστας Νεμπής ξεκαθάρισε τη θέση του Ομίλου απέναντι στον ανταγωγνισμό λέγοντας «έχουμε πολύ μεγαλύτερο πακέτο συνδυαστικών προσφορών προς τον καταναλωτή και επιπλέον έχουμε ό,τι χρειάζεται για να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό», σημειώνοντας παράλληλα ότι «ο ΟΤΕ είναι στρατηγικά τοποθετημένος στην αγορά γεγονός που δύσκολα μπορεί να ανταγωνιστεί κάποιος».

Αυτή η «καλύτερη τοποθέτηση στην αγορά» είναι προφανές ότι επιχειρείται να ισχυροποιηθεί περαιτέρω μέσω της συνεργασίας με την Telekom, της τεχνογνωσίας της αλλά και των διεθνών συνεργασιών της. Με βάση αυτά το Magenta θα «περάσει» και σε άλλα εμπορικά προϊόντα του Ομίλου, αλλά «όχι σε όλα» σύμφωνα με τον κ. Γαβριηλίδη. Δηλαδή, δεν θα ήταν καθόλου παράξενο αν σε βάθος χρόνου βλέπαμε ακόμη και μία μετονομασία της Cosmote TV σε Magenta TV.

Όπως αποκάλυψε ο Chief Commercial Officer Consumer Segment του Ομίλου ΟΤΕ στόχος είναι το MagentaONE να «μεγαλώσει» με ακόμη περισσότερα οφέλη για τον τελικό καταναλωτή ενώ δεν έκρυψε ότι στις προθέσεις της εταιρείας περιλαμβάνεται η ανάπτυξη μιας ανάλογης πλατφόρμας που θα απευθύνεται στις επιχειρήσεις.

OT Originals

Περισσότερα από Τηλεπικοινωνίες

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο