Τουρισμός: Σε ταξίδια ευεξίας και άθλησης οι Έλληνες – Πόσα δαπανούν

Επτά στους 10 εξετάζουν ταξίδι για αθλητισμό ή ευεξία τους επόμενους 12 μήνες - Τι έδειξε έρευνα της Klarna

Τουρισμός: Σε ταξίδια ευεξίας και άθλησης οι Έλληνες – Πόσα δαπανούν

Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα φαίνεται πως οδηγεί τους Έλληνες σε ταξίδια ευεξίας.

Αυτό έδειξαν τα αποτελέσματα έρευνας για τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Klarna, το 67,5% δηλώνει θετικό ή πολύ θετικό στο να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι με βασικό σκοπό μια αθλητική δραστηριότητα, ενώ το 52,5% σκέφτεται να κάνει ταξίδι ευεξίας, με στόχο τη χαλάρωση, την ανανέωση ή τη βελτίωση του ύπνου.

Η πεζοπορία αναδεικνύεται ως η απόλυτη τάση, με το 41% να την επιλέγει ως την πιθανότερη αφορμή για ταξίδι άθλησης μέσα στον επόμενο χρόνο. Ακολουθούν η ποδηλασία με 14,2%, το σκι με 12,6% και η αναρρίχηση με 11,2%, επιβεβαιώνοντας ότι οι εμπειρίες που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον και κίνηση αποτελούν προτεραιότητα για το ταξιδιωτικό κοινό. Αντίστοιχο ενδιαφέρον εκφράζεται και για τα ταξίδια ευεξίας. Οι επιλογές με τη μεγαλύτερη δυναμική είναι εκείνες που συνδυάζουν επαφή με τη φύση (37,2%) και την αποφόρτιση από το στρες (25,9%), ενώ το 17,6% των Ελλήνων στρέφεται προς ταξίδια που εστιάζουν στην γενικότερη ψυχική υγεία.

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η ευεξία δεν είναι πολυτέλεια για τους Έλληνες καταναλωτές αλλά ανάγκη

Οι δαπάνες

Σε ό,τι αφορά το κόστος, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών εμφανίζεται ιδιαίτερα προσεκτική. Το 69,4% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα ξόδευε έως 500€  για ένα ταξίδι που σχετίζεται με άθληση, ενώ το 63,3% θα ξόδευε το αντίστοιχο ποσό για ένα ταξίδι ευεξίας. Στον αντίποδα, μόλις ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 2-5% είναι διατεθειμένο να δώσει πάνω από 1.000€ για να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι για αυτούς τους σκοπούς.

Τι ζητούν οι καταναλωτές

Ερωτώμενοι για το ποια εργαλεία θα τους βοηθούσαν περισσότερο οικονομικά για να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι για σπορ, το 44,9% δήλωσε ότι θα βοηθούσαν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή, το 32,7% ένα αποταμιευτικό πλάνο, το 19,5% η πληρωμή εισιτηρίων και άλλων σχετικών εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις, και το 14,8% η πρόσβαση σε ευέλικτες άτοκες επιλογές πληρωμών, όπως αυτές που προσφέρει η Klarna. Αντίστοιχα, οι ταξιδιώτες για δραστηριότητες ευεξίας θα επιθυμούσαν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή (39,5%), ένα αποταμιευτικό πλάνο (32,8%), πρόσβαση σε ευέλικτες άτοκες επιλογές πληρωμών (20,6%) και η πληρωμή εισιτηρίων και άλλων σχετικών εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις (18%).

OT Originals
Περισσότερα από Τουρισμός

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο