Με μια πιο λεπτή ατομική πίτσα που θα πωλείται προς 5 δολάρια επιδιώκει η Pizza Hut να κερδίσει το κοινό που έχασε, όπως μαρτυρούν τα επτά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης στις πωλήσεις της αλυσίδας.
Από την Τετάρτη η αλυσίδα λανσάρει την «Crafted Flatzz», μια πιο λεπτή και τραγανή έκδοση της Personal Pan Pizza, για 5 δολάρια. Οι ατομικές πίτσες, διαθέσιμες για περιορισμένο χρονικό διάστημα, απευθύνονται στο κοινό που αναζητά μεσημεριανό γεύμα με περιορισμένο προϋπολογισμό.
Το νέο στοιχείο του μενού αποτελεί μέρος των σχεδίων της Pizza Hut να αντιστρέψει την αρνητική τροχιά των πωλήσεων στις ΗΠΑ μετά από επτά συνεχόμενα τρίμηνα πτώσης. Τα στελέχη αποδίδουν τις απώλειες στη σύγχυση των πελατών σε σχέση με τις προσφορές της και επειδή οι πελάτες που έχουν οικονομικές δυσκολίες στρέφονται σε αλυσίδες με καλύτερες προσφορές και νέα στοιχεία μενού.
Ο ανταγωνισμός
Η Pizza Hut είχε ένα δύσκολο δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της, με πτώση 5% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ. Η Domino’s Pizza και η Papa Johns κατέγραψαν θετικά αποτελέσματα μετά τις δικές τους αντίστοιχες δύσκολες περιόδους πωλήσεων.
Η Domino’s, ανακάμπτοντας από την πτώση των πωλήσεων στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο, βρίσκει επιτυχία μέσω νέων ειδών και ανταμοιβών. Αυτό περιλαμβάνει την κυκλοφορία της υψηλότερης τιμής πίτσας με γεμιστή ζύμη παρμεζάνας που αύξησε τα κέρδη και ένα ανανεωμένο πρόγραμμα πιστότητας γεμάτο προσφορές. Η αλυσίδα ξεκίνησε επίσης μια συνεργασία με την DoorDash για delivery, ενισχύοντας την ανάπτυξη του ίδιου καταστήματος στις ΗΠΑ στο 3,4%.
Για την Papa John’s, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1%, μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης. Ο αριθμός των παραγγελιών πίτσας αυξήθηκε κατά 6%, μέρος του μακροπρόθεσμου σχεδίου της αλυσίδας να απομακρυνθεί από τα συνοδευτικά και τα σάντουιτς. Ένα μενού αξίας 6,99 δολαρίων αύξησε επίσης τον αριθμό των παραγγελιών πίτας.
Οσο για την Pizza Hut, η οποία ανήκει στην Yum! Brands, ο CEO της μητρικής εταιρείας, David Gibbs, ήταν ειλικρινής στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα αποτελέσματα στις 5 Αυγούστου σχετικά με τις δυσκολίες της αλυσίδας, λέγοντας ότι είχε ένα «ανεπαρκές μήνυμα αξίας εν μέσω ενός ανταγωνιστικού τοπίου αξίας».
Η νέα στρατηγική
Έτσι, η αλυσίδα εντείνει τις προωθητικές ενέργειες.
Μεταξύ άλλων, στοχεύει σε άτομα που θέλουν πίτσα αλλά δεν μπορούν να φάνε μια ολόκληρη. Άλλωστε, η αλυσίδα έχει διαδώσει την Personal Pan Pizza και πουλάει Melts, ένα μείγμα που μοιάζει με καλτσόνε.
«Οι άνθρωποι αγαπούν την πίτσα όλη μέρα. Εναπόκειται σε εμάς να φέρουμε τους νέους τρόπους που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους να έχουν μορφές πίτσας που μπορούν να φάνε οποιαδήποτε ώρα», δήλωσε ο Powell.
Η “Crafted Flatzz” κοστίζει 5 δολάρια μέχρι τις 5 μ.μ. τοπική ώρα. Στόχος του Flatzz είναι να αυξήσει την επισκεψιμότητα το μεσημέρι, η οποία δεν έχει ανακάμψει στα επίπεδα πριν από την πανδημία.