Tην έναρξη συνεργασίας της με το Activia της Danone στην Ελλάδα ανακοίνωσε η γαλακτοβιομηχανία Δέλτα. Χάρη στη νέα συνεργασία, η σειρά Activia εμπλουτίζεται με το πρώτο στραγγιστό γιαούρτι με προβιοτικά, παραγόμενο στην Ελλάδα. Το νέο προϊόν, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά ως λευκό στραγγιστό γιαούρτι σε συσκευασία 2Χ200g, θα συνδυάζει την πολυετή εμπειρία της Δέλτα στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού, με την προηγμένη έρευνα της DANONE σχετικά με τα οφέλη των προβιοτικών.
Να σημειωθεί ότι οι δύο εταιρείες είχαν συνεργαστεί κατά το διάστημα 1993 έως και 2005, με τη γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιομηχανία να διατηρεί ποσοστό 25% στη Δέλτα, το οποίο πούλησε στη συνέχεια στον Δημήτρη Δασκαλόπουλο.
«Η έρευνα για το προβιοτικό bifidus της Activia ξεκίνησε πριν από 30 χρόνια και συνεχίζεται έως και σήμερα», επισημαίνει ο Alberto Salvia, Γενικός Διευθυντής της Danone για την Ιταλία και την Ελλάδα. «Τέσσερα δισεκατομμύρια προβιοτικά σε κάθε κύπελλο έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών καταναλωτών σε όλο τον κόσμο μετατρέποντας την Activia και τα προϊόντα της στην απόλυτη μάρκα-σύμβολο του υγιεινού τρόπου ζωής.»
«Στις μέρες μας τα μεγάλα brands γνωρίζουν πώς να κάνουν επιτυχείς συνεργασίες», δηλώνει ο Κωστής Βαλιάδης, Εμπορικός Διευθυντής της ΔΕΛΤΑ. «Ο συνδυασμός γνώσης, εμπειρίας και εξειδίκευσης, μπορεί να δημιουργήσει καινοτομία στην αγορά και να προσφέρει μεγαλύτερη ικανοποίηση στις απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι αναζητούν και επιλέγουν όλο και περισσότερο προϊόντα που συνδυάζουν αυθεντική παραδοσιακή γεύση και καινοτομία. Η συνεργασία μας με τη Danone έχει σκοπό να προσφέρει αξία στους καταναλωτές, παρέχοντας ένα εξαιρετικό λειτουργικό προϊόν, που παράγεται στις εγκαταστάσεις μας, με τις πλέον προηγμένες τεχνικές και με υψηλά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας.»
«Μετά από πολύμηνες προσπάθειες και έρευνες, η Danone επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για την ελληνική αγορά ξεκινώντας μια εξαιρετική συνεργασία με τη ΔΕΛΤΑ» σχολιάζει ο Διονύσης Τσάκωνας, Market Leader της Danone στην Ελλάδα. «Το προϊόν που προκύπτει από αυτήν τη συνεργασία έρχεται να προσφέρει μια νέα γευστική υπογραφή ενός στραγγιστού προϊόντος με μοναδική κρεμώδη υφή, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυσικά, όπως όλα τα προϊόντα Activia, εμπλουτισμένο με εκτενώς μελετημένα προβιοτικά. Αυτό αποτελεί μόνο την αρχή ενός οράματος, το οποίο συνίσταται στο να κάνουμε το «Activia Στραγγιστό» το προϊόν-πρεσβευτή του ελληνικού γιαουρτιού και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες!»
Latest News
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
Νatech: Από τα Γιάννενα μέχρι... την Αφρική φέρνει τα πάνω - κάτω στις τράπεζες
Αναπτύσσει τραπεζικά συστήματα για ιδρύματα σε πάνω από 40 χώρες του κόσμου
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Interlife: Υψηλά κέρδη για το 2023 και αύξηση παραγωγής
Η εταιρεία πρότεινε διανομή μερίσματος 0,16 ευρώ ανά μετοχή
Χαρδούβελης: Ξανά ισχυρές οι ελληνικές τράπεζες – Καθοριστικός ο ρόλος τους στη χρηματοδότηση της οικονομίας
Συνάντηση της ΕΕΤ με εκπροσώπους του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ
Κοντά στο 71% το ποσοστό του Ν. Λύκου στην AustriaCard - Μέσω placement σε επενδυτές το 15%
Η διαδικασία εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρείας να ενισχύσει τη διασπορά των μετοχών της, καθώς στον κ. Λύκο άνηκε λίγο πάνω από το 77% της εταιρείας