Την επέκταση των υπηρεσιών της και στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με τα ταξί της πόλης ανακοίνωσε η Uber.
«Χαιρόμαστε πολύ που θα επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας στη Θεσσαλονίκη. Μέσω της συνεργασίας μας με τα ταξί της πόλης θα προσφέρουμε αξιόπιστες και ασφαλείς μετακινήσεις στους κατοίκους και τους επισκέπτες της», αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος της Uber στην Ελλάδα, Σαρίτα Βαρούχ.
Η υπηρεσία UberΤΑΧΙ λανσαρίστηκε στην Αθήνα το 2014.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, από την αρχή της πανδημίας η Uber έχει επενδύσει σε εφαρμογές και πρακτικές για τη μέγιστη ασφάλεια των μετακινήσεων, χορηγώντας δωρεάν τους οδηγούς των ταξί μάσκες και δίνοντας οδηγίες για την ορθή χρήση τους. Επιπλέον, έχει συμπεριλάβει στην εφαρμογή την απαραίτητη επιβεβαίωση πριν από κάθε διαδρομή από τον οδηγό και από τον επιβάτη πως χρησιμοποιούν μάσκα με στόχο την προσπάθεια περιορισμού της διασποράς του Covid-19.
Η Uber άρχισε από μια απλή ιδέα. Να προσφέρονται υπηρεσίες μετακινήσεων από το πάτημα ενός κουμπιού. Πολύ σύντομα έγινε ένα δημοφιλές app παγκοσμίως που διευκολύνει 19 εκατομμύρια ταξίδια την ημέρα σε 700 πόλεις σε 66 χώρες.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας