Με κέρδη και αυξημένο κύκλο εργασιών «έκλεισε» την περσινή χρονιά η δανέζικη αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού JYSK στην Ελλάδα, ενώ η διοίκηση εκτιμά ότι ο τζίρος της εφέτος θα αυξηθεί κατά 40%.
Αναλυτικά, για την οικονομική χρήση 2019/2020 που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου 2020 η JYSK Α.Ε. εμφάνισε αύξηση τζίρου 21,75% στα 39,08 εκατ. ευρώ από 32,1 εκατ. ευρώ τη περίοδο 2018/2019, ενώ τα αποτέλεσμα προ φόρων ανήλθαν 21,4 χιλ. ευρώ από ζημία 1,24 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα η εταιρεία διέθετε στο τέλος της προηγούμενης χρήσης επαρκή κεφαλαιακή επάρκεια 14,7 εκατ. ευρώ (ή 56,22% επί του συνόλου του Παθητικού της) και θετικό κεφάλαιο κίνησης 3,77 εκατ. ευρώ.
Νέα καταστήματα
Η θετική μεταβολή οφείλεται κατά βάση στην ενδυνάμωση του δικτύου των καταστημάτων της, καθώς το παρατεταμένο lockdown επηρέασε τις πωλήσεις.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην οικονομική έκθεση της αλυσίδας, για εφέτος οι στόχοι εκτός από την αύξηση του τζίρου περιλαμβάνουν την αύξηση των καταστημάτων κατά 11 σε όλη την επικράτεια και τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ήδη εφέτος έχουν ανοίξει πέντε νέα καταστήματα σε: Κηφισό, Μεταμόρφωση, Άργος, Ελευσίνα και Πικέρμι, ενώ τον επόμενο μήνα αναμένεται να ανοίξει το 45ο κατάστημα εντός του ανανεωμένου River West.
H JYSK, με περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε 51 χώρες, στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 2015 και πλέον διαθέτει 44 φυσικά καταστήματα.
Στις 31/8/2020 ο αριθμός εργαζομένων της δανέζικης αλυσίδας στην Ελλάδα έφθασε τα 222 άτομα από 205 άτομα στις 31/8/2019.
Αντοχή στην πανδημία
Σε ότι αφορά στις προκλήσεις που έχει δημιουργήσει η υγειονομική κρίση, η JYSK επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση πως η επίδοση της ίδιας είναι πολύ καλύτερη από τον μέσο της αγοράς.
Όπως σημειώνεται, ο κύκλος εργασιών από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 έως την 31η Μαρτίου 2021 εμφάνισε αύξηση 1,1% σε σχέση με την αντίστοιχη επίδοση του προηγούμενου έτους.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»