Επεκτείνει την παρουσία της στο οργανωμένο λιανεμπόριο η Coffee Island, καθώς δύο μήνες μετά από τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία και με την αλυσίδα Μy Market.
Πλέον και χάρη στην εμπορική αυτή συμφωνία, οι καταναλωτές που επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ My Market θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται τις κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -και συγκεκριμένα τους δημοφιλείς κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia- από τα ράφια της αλυσίδας.
Μέσω του νέου εγχειρήματος, η Coffee Island προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και φυσικά στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.
Αντίθετα με την Σκλαβενίτης που τα προϊόντα της Coffee Island βρίσκονται μόνο σε μεγάλα καταστήματα, η συμφωνία με την αλυσίδα My Market περιλαμβάνει όλο το δίκτυο.
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντινόπουλο, διευθύνοντα σύμβουλο της Coffee Island, συνεχίζεται η πορεία εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο. «H συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον κλάδο», δήλωσε σχετικά.
Θετική η ορεία στην Σκλαβενίτης
Όσον αφορά την πορεία των πωλήσεων των προϊόντων της Coffee Island στις υπεραγορές της Σκλαβενίτης, κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι χαρακτηρίζεται θετική και μάλιστα εκτός από τα hypermarket της αλυσίδας προϊόντα του κορυφαίου σήματος λιανικής στον καφέ έχουν τοποθετηθεί και σε μεγάλα καταστήματα.
Πάντως, το ενδεχόμενο να ανοίξουν χώροι καφέ εντός των σούπερ μάρκετ αποκλείστηκε από την αλυσίδα καφεστίασης.
Υπενθυμίζεται συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια.
Άνοιξαν 49 καταστήματα από την αρχή της πανδημίας
Αυτή τη στιγμή η Coffee Island με έδρα την Πάτρα λειτουργεί 484 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία.
Ο κύριος όγκος βρίσκεται στην ελληνική αγορά (420 καταστήματα), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 48 καταστήματα.
Από την αρχή της πανδημίας έχουν ανοίξει 49 νέα καταστήματα και όπως αναφέρεται από στελέχη της εταιρείας είναι στα σκαριά ακόμη 4 που θα ξεκινήσουν να λειτουργούν έως το τέλος του φετινού χρόνου.
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο.
Latest News
Kαι οι εννέα είναι υπέροχες - Οι ελληνικές startups - «γκουρού» στην ΑΙ
«Βλέπουν» το αύριο παρέχοντας ψηφιακές λύσεις στις επιχειρήσεις
PeopleCert: Υποτροφίες σε νέους με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη για δεύτερη χρονιά
«Ο σπόρος που σπείραμε πέρυσι άνθισε», δήλωσε ο ιδρυτής της PeopleCert, Βύρωνας Νικολαΐδης
Τα guidance του Βασιλάκη για την δεύτερη 25ετία της Aegean
Έκλεισε 25 χρόνια λειτουργίας η αεροπορική - Ο πρόεδρος αναγγέλλει τα νέα επενδυτικά σχέδια
Έρχεται στην Ελλάδα ένα λεωφορείο υδρογόνου - Σε ποιες πόλεις θα κάνει στάσεις
Το ταξίδι του λεωφορείου ξεκίνησε στη Ρουμανία, πέρασε από τη Βουλγαρία και συνεχίζεται στη χώρα μας
Θα πιει πικρό καφέ η αγορά; - Μιλούν στον ΟΤ ο CEO της Coffee Berry και οι οργανωμένες αλυσίδες
Επιστρέφει ο ΦΠΑ στο 24%; - Το κρίσιμο ραντεβού με το Υπουργείο Οικονομικών
Το ποντάρισμα του Τιτάνα στις ΗΠΑ - Η ακτινογραφία της αγοράς και το χαρτί των εκλογών
Τι δείχνουν οι τεχνικές αναλύσεις
Η μάχη των τραπεζών για τη χρηματοδότηση 100.000 μικρομεσαίων
Ρίχνουν τα spreads για την προσέλκυση των βιώσιμων επιχειρήσεων
Ποια είναι η ενδεδειγμένη επενδυτική στρατηγική για τις αγορές - Οι εκτιμήσεις της Alpha Bank
Πού θα πάνε οι μετοχές, τα ομόλογα, ο χρυσός, το πετρέλαιο και το ευρώ
Ένοχοι οι Κουτσολιούτσοι για τέσσερις κατηγορίες - Η εισήγηση της εισαγγελέως
Για ποιους ζήτησε ενοχή και για για ποιους απαλλαγή η εισαγγλέας
Σε ποια φιλανθρωπική πλατφόρμα επενδύουν Εριέττα Λάτση και V Group
«Η πλατφόρμα της Givelink αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στη φιλανθρωπία», σημείωσε η Εριέττα Κούρκουλου -Λάτση