Από τρεις εταιρείες εκδηλώθηκε ενδιαφέρον στον μειοδοτικό διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας.
Πρόκειται για τις εταιρείες SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000, ευρώ, την N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 ευρώ και την KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.
Επισημαίνεται ότι η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ., ευρώ το χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. ευρώ). Με δηλώσεις του σε κυπριακά μέσα ενημέρωσης, ο αρμόδιος υφυπουργός Ναυτιλίας, Βασίλης Δημητριάδης, εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για την κατακύρωση του διαγωνισμού.
Εκφράζοντας ικανοποίηση για το γεγονός, ότι υπήρξε ενδιαφέρον ο κ. Δημητριάδης είπε πως «δεν πανηγυρίζουμε, αλλά το θεωρούμε ως ένα σημαντικό βήμα πριν το τελευταίο, που είναι η αξιολόγηση και κατακύρωση της προσφοράς».
«Η μεγάλη και επίπονη προσπάθεια που κάναμε ως ομάδα του Υφυπουργείου απέδωσε καρπούς, καθώς καταφέραμε να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον οικονομικών φορέων σε έναν διαγωνισμό, που οι ιδιαιτερότητές του έκαναν το εγχείρημα πολύ δύσκολο», συμπλήρωσε.
Απέδωσε δε την προσέλκυση ενδιαφέροντος από μεταφορείς, στην επαναδιαπραγμάτευση των όρων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον επανασχεδιασμό του διαγωνιστικού εγγράφου.
Αρχές της επόμενης εβδομάδας, τόνισε, θα τεθούν οι υποβληθείσες προσφορές ενώπιον της Επιτροπής Αξιολόγησης, που ορίστηκε σύμφωνα με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας, για αξιολόγηση, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν.
Η κατακύρωση αναμένεται να γίνει τέλος Φεβρουαρίου, με αρχές Μαρτίου και σύμφωνα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, η θαλάσσια μεταφορά επιβατών θα ξεκινήσει είτε Απρίλιο, είτε Μάιο.
Σημειώνεται ότι επαφίεται στον μεταφορέα που θα επιλεγεί, κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή της Λάρνακας.
Latest News
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων