Την τεχνική εκθέση με τις παρατηρήσεις και τι ακριβώς αποδέχθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε ό,τι αφορά τις παρατηρήσεις που είχε κάνει για το ΒΟΑΚ παρέδωσε στον Περιφρειάρχη Κρήτης, ο υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης.
«Έχουμε δεχτεί το μεγαλύτερο κομμάτι των παρατηρήσεων της Περιφέρειας και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, γιατί εξαρχής είχαμε πει, ότι εμείς, με πολύ ανοιχτή σκέψη και με καλή διάθεση, ό,τι δεν είναι μία βόμβα στα θεμέλια του έργου θα το αποδεχτούμε» ανέφερε ο κ. Καραγιάννης. Πρόσθεσε δε, ότι δεκτές έγιναν και οι παρατηρήσεις για το 95% των κόμβων, αλλά και για την μεγάλη σήραγγα στο Κακό Όρος.
Διαβάστε επίσης: Έργα 3,5 δισ. ευρώ στην Κρήτη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού
«Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά αυτή τη στιγμή το μεγάλο αυτό έργο» είπε ο κ. Καραγιάννης, που διευκρίνισε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η Β’ φάση του διαγωνισμού, εκτιμώντας ότι «μέχρι τέλη Μαρτίου θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο στο μεγάλο έργο της παραχώρησης».
Όπως μεταδίδει η ανταποκρίτρια του ΑΠΕ – ΜΠΕ, Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι προχώραει συνολικά ο σχεδιασμός της κυβέρνησης «για αυτό το τεράστιο έργο, που θα αλλάξει ουσιαστικά την Κρήτη». Προχωράει επίσης και ο σχεδιασμός για τα έργα ανατολικότερα του Αγίου Νικόλαου: «Ήδη έχει στηθεί το εργοτάξιο και θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες, ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για το Καλό Χωριό και τη Γέφυρα Φρουζή, αλλά και την παράκαμψη της Παχιάς ‘Αμμου, ώστε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να εξασφαλίσουμε τις χρηματοδοτήσεις από την διαχειριστική αρχή και να δημοπρατήσουμε και τα δύο αυτά μεγάλα έργα».
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι «η Κρήτη για εμάς είναι πρώτη προτεραιότητα […] Μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων, το οποίο ξεπερνά τα τρεισήμισι δισεκατομμύρια ευρώ». Σε ό,τι αφορά τις πληροφορίες για προσφυγές στο ΣτΕ σχετικά με τη χάραξη του ΒΟΑΚ, είπε πως δεν έχει τυπικά ενημερωθεί, ωστόσο «ο κάθε πολίτης, η κάθε συλλογική οντότητα έχει την ευθύνη για το τι θα συμβεί ξανά σε ένα τόσο πολύ μεγάλο έργο, που θα επηρεάσει τη ζωή όλων των Κρητικών» και πως «αυτό που θα πρέπει να κοιτάξουμε είναι το γενικό καλό, το δημόσιο συμφέρον».
«Όλοι θα πρέπει να αντιληφθούν ότι πλέον δεν έχουμε να κάνουμε με υποσχέσεις, δεν έχουμε να κάνουμε με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα που τόσα χρόνια λέγανε κάποιοι στην Κρήτη. Αυτή τη στιγμή έχουμε να κάνουμε με έργο», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός.
Για το έργο ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης στις αρχές του 2023, ενώ για το τμήμα Παχειά ‘Αμμος – Σητεία, είπε ότι θα γίνουν ανακοινώσεις όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες.
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, που χαρακτήρισε «ιδιαίτερα σημαντικό» το ότι οι παρατηρήσεις που έγιναν από το Περιφερειακό Συμβούλιο, έγιναν στο μεγαλύτερο μέρος τους αποδεκτές, συμπληρώνοντας ότι «από την πλευρά τη δική μας, βήμα-βήμα θα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, ούτως ώστε ένα όνειρο που είχαμε όλοι οι Κρητικοί να γίνει πραγματικότητα». Ολοκλήρωσε δε, λέγοντας ότι «τα χρήματα τα οποία διαθέτει το υπουργείο Υποδομών – 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ – και από το Ταμείο Ανάκαμψης και από το ΕΣΠΑ και από δημόσιους πόρους, είναι ένα πολύ μεγάλο ποσό».
Latest News
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Νέο κτήριο στην Πάτρα για το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά»
Η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, ως Διενεργούσα Αρχή, ανέλαβε την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών και τευχών δημοπράτησης
Το μεγαλύτερο πρόγραμμα δημιουργίας κοινής εταιρικής κουλτούρας «τρέχει» σε Intrakat - Ακτωρ
Η CHRO το ομίλου Έλενα Στάσση εξήγησε πώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα σκοπεύει να φέρει κοντά τους 5.800 εργαζομένους
Ξεκινάει η αξιοποίηση του πρώην εργοταξιακού χώρου του έργου ζεύξης Ρίo – Αντίρριο
Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο
Παραχωρήσεις και κατασκευές γιγαντώνουν τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Ο νέος πήχης για τα οικονομικά μεγέθη
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη το 2023 - Πάνω από 25% η επιστροφή κεφαλαίου
Στα 5,3 δισ. το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων
Στο 80% η πρόοδος εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέχρι το τέλος του 2024
Οι υφυπουργοί Μεταφορών και Υποδομών επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής