Στα 154,1 εκατ. ευρώ εκτινάχθηκε ο τζίρος το εννεάμηνο του 2022 της εταιρείας Μύλοι Λούλη έναντι 95,4 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περσινή περιόδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, τα Έσοδα από Πωλήσεις, τα Κέρδη προ Φόρων, τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) και τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου και της Εταιρείας για το Εννιάμηνο και το Γ’ Τρίμηνο του 2022, συγκρινόμενα με τις αντίστοιχες περιόδους της προηγούμενης χρήσης, έχουν συνοπτικά ως τον ακόλουθο πίνακα:
Τα κύρια οικονομικά μεγέθη του Ομίλου και της Εταιρείας, στο Εννεάμηνο και στο Γ’ Τρίμηνο του 2022, εμφανίστηκαν αυξημένα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, κυρίως λόγω των αυξήσεων στις τιμές πώλησης των προϊόντων το πρώτο εξάμηνο του 2022, ως αντιστάθμιση της πρωτοφανούς αύξησης α) των τιμών αγοράς των πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή, β) του κόστους ενέργειας στην παραγωγή, και γ) του μεταφορικού κόστους των ετοίμων προϊόντων.
Συγκεκριμένα, κατά το Γ’ Τρίμηνο του 2022 (από 01.07.2022 έως 30.09.2022), συγκρινόμενα με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, α) τα Έσοδα από Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 64,30% στον Όμιλο και 63,24% στην Εταιρεία, β) τα Κέρδη προ Φόρων αυξήθηκαν κατά 209,32% στον Όμιλο ενώ μειώθηκαν κατά 11,01% στην Εταιρεία, γ) τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 52,59% στον Όμιλο και 19,09% στην Εταιρεία και δ) τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) αυξήθηκαν κατά 203,83% στον Όμιλο και 52,67% στην Εταιρεία.
Ομοίως επηρεάστηκαν τα αποτελέσματα του Ομίλου και της Εταιρείας και κατά την περίοδο από 01.01.2022 έως 30.09.2022, καθώς συγκρινόμενα με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης α) τα Έσοδα από Πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 61,59% στον Όμιλο και 60,19% στην Εταιρεία, β) τα Κέρδη προ Φόρων αυξήθηκαν κατά 188,14% στον Όμιλο και 18,99% στην Εταιρεία, γ) τα Κέρδη προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 59,51% στον Όμιλο και 31,76% στην Εταιρεία και δ) τα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) αυξήθηκαν κατά 166,82% στον Όμιλο και 83,58% στην Εταιρεία.
Επιπλέον πιστωτικά όρια
Επιπρόσθετα και προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι αυξημένες ανάγκες σε κεφάλαια κίνησης, η διοίκηση προχώρησε στην εξασφάλιση επιπλέον πιστωτικών ορίων για την αντιμετώπιση μελλοντικών αναγκών ρευστότητας, που μπορεί να προκύψουν ως συνέπεια της συνέχισης της ενεργειακής κρίσης, των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία και του μακροοικονομικού περιβάλλοντος εν γένει. Έτσι, ο Καθαρός Δανεισμός του Ομίλου και της Εταιρείας την 30.09.2022 ανήλθε σε € 76,26 εκ. και € 67,45 εκ. αντίστοιχα, αυξημένος κατά € 13,32 εκ. (21,16%) και € 9,13 εκ. (15,65%) αντίστοιχα.
Το εύρος των επιπτώσεων της ενεργειακής κρίσης, των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία και του μακροοικονομικού περιβάλλοντος εν γένει, στις δραστηριότητες του Ομίλου την προσεχή περίοδο θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις μελλοντικές διεθνείς και εγχώριες εξελίξεις.
Η διοίκηση παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις, αξιολογεί τους κινδύνους και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τυχόν αρνητικές επιπτώσεις στα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου, να συνεχίσει απρόσκοπτα την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και να διασφαλίσει την επιχειρησιακή συνέχεια του Ομίλου. Με βάση τα δεδομένα που ισχύουν κατά τον χρόνο σύνταξης της παρούσας η διοίκηση εκτιμά ότι σε κάθε περίπτωση, η ενεργειακή κρίση και οι πολεμικές συγκρούσεις στην Ουκρανία δεν θα επηρεάσουν την συνέχιση της δραστηριότητας του Ομίλου και της Εταιρείας.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»