Οι διαδικτυακές αγορές έχουν κερδίσει τους έλληνες καταναλωτές αφού σχεδόν οι οκτώ στους δέκα (76%) κάνουν αγορές online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Αυτό αναδεικνύει η έκθεση e-Commerce Index της PayPal από την οποία προκύπτει ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ψωνίζουν online κάθε εβδομάδα ή και συχνότερα, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο πάνω από 340 ευρώ τον μήνα αγοράζοντας σε μεγαλύτερο ποσοστό ρούχα και αξεσουάρ, πληρώνοντας λογαριασμούς ή παραγγέλνοντας φαγητά και ποτά εκτός σπιτιού.
Φρενίτιδα στους 60άρηδες για online αγορές
Η Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία βρίσκεται σε αρκετά υψηλή θέση, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν για διαδικτυακές αγορές 333 ευρώ τον μήνα και να είναι στις πρώτες θέσεις αναφορικά με τη συχνότητα των αγορών.
333 ευρώ μηνιαίως σε on line αγορές
Η έκθεση e-Commerce Index της PayPal στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές ηλικίας μεταξύ 18 και 75 ετών και περισσότεροι από 4.000 λιανοπωλητές σε 12 χώρες της Ευρώπης έδειξε ότι οι Ευρωπαίοι κάνουν συχνά αγορές στο Διαδίκτυο, αφού περισσότερα από τα δύο τρίτα (65%) αγοράζουν κάτι online τουλάχιστον μία φορά κάθε εβδομάδα.
Ο μέσος ευρωπαίος καταναλωτής κάνει αγορές 3,7 φορές την εβδομάδα. Οι Ελληνες βρίσκονται στη δεύτερη θέση μετά τους Ολλανδούς (με 76%) στις εβδομαδιαίες αγορές, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 4,8 αγορές την εβδομάδα.
Οι Ευρωπαίοι ξοδεύουν 342 ευρώ τον μήνα σε καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Στη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο γίνονται οι υψηλότερες μηνιαίες δαπάνες, με 486 και 420 ευρώ αντίστοιχα, κατά μέσο όρο, ενώ στην Ελλάδα 333 ευρώ.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι έλληνες καταναλωτές είναι ανάμεσα στους πρώτους που ενδιαφέρονται για διαφορετικές επιλογές σε σχέση με τις πληρωμές όσων παραγγέλνουν.
Αγορές από διεθνή e-shops
Επίσης το 87% των ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ υπάρχει σημαντικό όφελος και για τις ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διαδικτυακά, καθώς μεγάλο ποσοστό του τζίρου των ελληνικών e-shops προέρχεται από καταναλωτές άλλων χωρών.
Οι Ελληνες προτιμούν ηλεκτρονικές αγορές από επιχειρήσεις εκτός Ελλάδας και τα κίνητρα που τους οδηγούν σε αυτό είναι κυρίως οι καλύτερες τιμές (56%), όπως και η πρόσβαση σε μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων (42%).
Το 74% των ευρωπαίων και το 87% των ελλήνων καταναλωτών πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, αν και ακόμα υπάρχουν εκείνοι που εξακολουθούν να διστάζουν εκφράζοντας ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ
Latest News
«Καίει» τους εκδρομείς του Πάσχα η βενζίνη – Ακριβή η έξοδος… ακριβότερη η επιστροφή
Σταθερά πάνω από τα 2 ευρώ η τιμή της βενζίνης – Φόβοι για νέο ανοδικό «ράλι»
Βάζοντας χέρι… στο μαξιλάρι για το χρέος – Τι λένε στον ΟΤ Πετράκης και Λιάκος
Η αύξηση των επιτοκίων, τα διακρατικά δάνεια των μνημονίων (GLF) και η πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις