Την ώρα που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ξανασκέφτονται την πλήρη ηλεκτροκίνηση, λόγω πτώσης ζήτησης των EV, η Lamborghini αποκάλυψε μια υβριδική έκδοση του best-seller SUV της Urus στις 24 Απριλίου, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιήσει τη γκάμα της χωρίς να γίνει πλήρως ηλεκτρική.
Το Lamborghini Urus SE του 2025 συνδυάζει έναν κινητήρα V8 twin-turbo με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική ισχύ 789 ίππων και ροπή 97 kgr/m για επιδόσεις στην άσφαλτο. Είναι ταχύτερο από το τρέχον Urus, με 0-100 χαω σε 3,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 310 χιλιόμετρα.
Προγραμματισμένο για παραδόσεις στις αρχές του 2025, το Urus SE θα ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid αξίας 146.900 δολαρίων και την Bentley Bentayga Hybrid αξίας 200.000 δολαρίων. Η τιμολόγηση θα ξεκινά από $258.000, μια αύξηση περίπου 8% σε σχέση με το Urus S.
Τα EV σε τεντωμένο σχοινί
Το Urus SE διατίθεται με τετρακίνηση, 11 προγράμματα οδήγησης και 60 χιλιόμετρα πλήρως ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης. Όπως το υβριδικό υπεραυτοκίνητο Revuelto του περασμένου έτους, αυτό το δεύτερο υβριδικό της Lamborghini αποδίδει περίπου 80% μείωση των εκπομπών σε σύγκριση με το συμβατικό Urus, σύμφωνα με την εταιρεία, μαζί με βελτιωμένη αεροδυναμική και απόδοση ψύξης. Τα αποτελέσματα για την απόδοση καυσίμου δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί.
Το Urus SE είναι η πρώτη έκδοση PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) του πολυτελούς Super SUV.
Το ντεμπούτο του υβριδικού SUV έρχεται σε μια τεταμένη περίοδο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλών προδιαγραφών, καθώς ορισμένες εταιρείες παρουσιάζουν πλήρως ηλεκτρικά SUV, ενώ άλλες αλλάζουν σχέδια καθώς η παγκόσμια ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα μειώνεται.
Στις 23 Απριλίου, η Mercedes-Benz Group αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό G-Wagon στο Beverly Hills και η Ferrari NV μπήκε στα υβριδικά πριν από χρόνια με τη LaFerrari το 2013, την SF90 Stradale το 2019 και την 296 GTB το 2021. θα κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό supercar το 2025. Αντίθετα, η Lamborghini δεν θα κατασκευάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Lanzador, μέχρι το 2028, επιβεβαίωσε ένας εκπρόσωπος.
Lamborghini: Σκόπιμη αναμονή
Είναι μια σκόπιμη προσέγγιση αναμονής, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος Στέπαν Βίνκελμαν, ο οποίος περιγράφει ότι η εταιρεία βρίσκεται σε «τυχερή θέση» να ξεκινήσει τον ..υβριδισμό μόλις τώρα. Καθώς οι κυβερνήσεις αναιρούν τους στόχους EV και η όρεξη των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μειώνεται, η σχετικά καθυστερημένη έναρξη κερδίζει χρόνο για τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής EV της Lamborghini, δήλωσε ο Βίνκελμανσε συνέντευξή του στις 13 Μαρτίου.
«Έχουμε σχεδόν μια δεκαετία μπροστά μας όπου μπορούμε να ζήσουμε με τον υβριδισμό», εξήγησε. «Δεν χρειάζεται να είμαστε οι πρώτοι στην αγορά, αλλά όταν φτάσουμε, πρέπει να είμαστε οι καλύτεροι».
Η στρατηγική αυτή δεν φαίνεται να βλάπτει τις πωλήσεις. Πέρυσι, η Lamborghini πούλησε αριθμό ρεκόρ 10.112 οχημάτων. περισσότερα από τα μισά ήταν SUV Urus. Τα συνολικά έσοδα για την αυτοκινητοβιομηχανία, που εδρεύει στο Sant’Agata Bolognese της Ιταλίας, ήταν 2,66 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 12,1% σε σχέση με το 2022.
Μόλις η υβριδική παραλλαγή φτάσει σε πλήρη παραγωγή, η ικανότητά της να συνδυάζει την εξοικονόμηση καυσίμου με πραγματική ισχύ θα μπορούσε να οδηγήσει στο να αποτελεί το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων Urus, ανέφερε ο Βίνκλεμαν.
Latest News
Η στενή σχέση Μασκ - Τραμπ και τα... σπασμένα φρένα της μετοχής της Tesla
Η μετοχή της Tesla εκτινάχθηκε σε ένα ακόμα ρεκόρ όλων των εποχών την Παρασκευή, κλείνοντας μια καταπληκτική εβδομάδα για την εταιρεία
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Χωρίς... φρένο η BYD - Ξεπερνά Ford-Honda σε πωλήσεις, 200.000 νέες προσλήψεις
Η BYD βρίσκεται σε μια εκπληκτική επέκταση φέτος - Αυξημένη ικανότητα παραγωγής, πολλές χιλιάδες νέοι εργαζόμενοι στα εργοστάσια
Η ηλεκτροκίνηση... μπήκε στο Βατικανό με υπογραφή Mercedes-Benz
Ο Πάπας Φραγκίσκος παρέλαβε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα