Πολύ μεγάλα μπόνους έδωσαν στους εργαζόμενους τους οι ναυτιλιακές εταιρείες Evergreen Marine και Yang Ming Marine Transport με έδρα την Ταϊβάν. Η Evergreen Marine, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της χώρας, διένειμε μπόνους στο τέλος του έτους έως και 52 μηνιαίους μισθούς σε ορισμένους από τους υπαλλήλους της, ποσό υψηλότερο από το αντίστοιχο των 40 μηνών που πρόσφερε το 2021, σύμφωνα με τον τοπικό τύπο.
Liners: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι για το 2022 – Οι ανατροπές στην κορυφαία «12άδα»
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ανταμείφθηκαν με μπόνους στο τέλος του έτους που κυμαίνονταν από 10 έως 45 μηνιαίους μισθούς ενώ όσοι κατέγραψαν υψηλές εργασιακές επιδόσεις έλαβαν το ισοδύναμο των 52 μισθών. Η ανταγωνίστρια της Evergreen, Yang Ming Marine, αντάμειψε τους υπαλλήλους της με έως και 13 μηνιαίους μισθούς.
Πηγή, που ζήτησε να παραμείνει ανώνυμη επειδή οι πληροφορίες είναι ιδιωτικές, είπε ότι το μέγεθος του απροσδόκητου κέρδους ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό εργασίας και τη λειτουργία ενός υπαλλήλου και τα υπερβολικά μπόνους ισχύουν μόνο για το προσωπικό με συμβάσεις που έχουν ως βάση το θεσμικό πλαίσιο της Ταϊβάν.
Παράπονα
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο της Ταϊβαν, «Economic Daily News» αυτή την εβδομάδα, η Evergreen Marine, η οποία έγινε πρωτοσέλιδο στις αρχές του 2021 όταν ένα πλοίο που διαχειριζόταν παγιδεύτηκε στη Διώρυγα του Σουέζ και διέκοψε τα συστήματα ανεφοδιασμού, έδωσε κίνητρα που μπορεί να ισοδυναμούν με μισθούς έως και 52 μήνες. Το ίδιο μέσο ανέφερε ότι ορισμένοι υπάλληλοι έλαβαν πληρωμές άνω των 65.000 δολαρίων στις 30 Δεκεμβρίου 2022, χωρίς να αναφέρει την πηγή του.
Ωστόσο, δεν ήταν όλοι οι εργαζόμενοι στην Evergreen Marine τόσο τυχεροί. Σύμφωνα με ντόπιους εργαζόμενους, οι υπάλληλοι της εταιρείας με έδρα τη Σαγκάη έχουν παραπονεθεί ότι λαμβάνουν κίνητρα που αξίζουν μόνο πέντε έως οκτώ φορές το μηνιαίο μισθό τους.
Η Evergreen Marine ανέφερε σε δήλωσή της την Παρασκευή ότι τα κίνητρα για το τέλος του έτους καθορίζονταν πάντα από τη συνολική κερδοφορία της εταιρείας και τις συγκεκριμένες επιδόσεις των εργαζομένων της.
Η γενναιοδωρία της Evergreen Marine είναι το αποτέλεσμα μιας έκρηξης των εσόδων και κερδών της, η οποία πυροδοτήθηκε από την αύξηση της ζήτησης για καταναλωτικά προϊόντα και των τιμών ναύλων που προκάλεσε η πανδημία. Για το 2022 η εταιρεία θα εμφανίσει έσοδα 20,7 δισ. δολ. υπερδιπλάσια του 2020, αναφέρει το Bloomberg.
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία