Τους υψηλότερους όγκους πετρελαίου από τη Μέση Ανατολή και την Ασία τα τελευταία επτά χρόνια αναμένεται να εισάγει αυτόν τον μήνα η Ευρώπη, η οποία στρέφεται σε εναλλακτικό εφοδιασμό μετά την απαγόρευση των εισαγωγών ρωσικού ντίζελ και άλλων καυσίμων στις 5 Φεβρουαρίου.
Οι αφίξεις ντίζελ και πετρελαίου στην Ευρώπη αναμένεται να είναι περίπου 1,55 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα (bpd) τον Φεβρουάριο, ελαφρώς υψηλότερες από τις εισαγωγές τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις της Vortexa που επικαλείται το Bloomberg .
Πετρέλαιο: Οι κυρώσεις στη Ρωσία ανασχεδιάζουν τον χάρτη
Οι αποστολές καυσίμων τύπου ντίζελ από τη Μέση Ανατολή και την Ασία πρόκειται να φτάσουν στο υψηλότερο επίπεδο από το 2016, εάν όλα τα παρατηρούμενα φορτία από τα ανατολικά της διώρυγας του Σουέζ φτάσουν πριν από το τέλος του μήνα, σύμφωνα με τους υπολογισμούς Vortexa και Bloomberg.
ΙEA: Ο ενεργειακός πόλεμος Ευρώπης – Ρωσίας δεν έχει τελειώσει
Οι εισαγωγές ντίζελ
Ταυτόχρονα, οι εισαγωγές ρωσικού ντίζελ στην Ευρώπη αναμένεται να υποχωρήσουν τον Φεβρουάριο, μετά την έναρξη ισχύος της απαγόρευσης στις αρχές αυτού του μήνα. Οι ρωσικές αποστολές ντίζελ στην Ευρώπη υπολογίζονται σε περίπου 282.000 bpd τον Φεβρουάριο, το χαμηλότερο των τελευταίων επτά ετών. Οι εισαγωγές ντίζελ αυτού του μήνα από τη Ρωσία συγκρίνονται με περισσότερες από 680.000 bpd το 2021 και περίπου 600.000 bpd για το μεγαλύτερο μέρος του 2022.
Λίγο πριν από το εμπάργκο καυσίμων, η Ευρώπη αγόραζε περισσότερο ντίζελ από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σαουδική Αραβία ώστε να προετοιμαστεί για την απαγόρευση της ΕΕ στις θαλάσσιες εισαγωγές ρωσικών διυλισμένων προϊόντων, ωστόσο παρέμεινε ο μεγαλύτερος αγοραστής ρωσικού ντίζελ τον Ιανουάριο.
Πριν από το εμπάργκο, περισσότερες από τις μισές εξαγωγές ρωσικών καυσίμων στην ΕΕ ήταν ντίζελ.
Παρά το εμπάργκο της ΕΕ στις εισαγωγές καυσίμων από τη Ρωσία, οι τιμές του ντίζελ και τα περιθώρια διύλισης ντίζελ στην Ευρώπη σημείωσαν πτώση τις τελευταίες εβδομάδες λόγω των υψηλών αποθεμάτων στους μεγάλους κόμβους διύλισης και των ηπιότερων χειμερινών καιρικών συνθηκών στο μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, γεγονός που μείωσε τη ζήτηση για καύσιμα.
Latest News
Ήταν «παρένθεση» οι χαμηλές τιμές στο ρεύμα;
Οι αυξήσεις 41% σε έναν μήνα στο Χρηματιστήριο Ενέργειας και ο ρόλος των ΑΠΕ
Καμπάνια για να γνωρίσουν οι καταναλωτές τον ΑΔΜΗΕ - Τι περιλαμβάνει το νέο site
Στο gnorisetonadmie.gr υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες για τον Διαχειριστή, όπως και οι τρόποι με τους οποίους συνεισφέρει στη σταθερή, προσιτή και βιώσιμη ηλεκτροδότηση της Ελλάδας
Συμβουλές για ενέργεια και... καζίνο: Ψεύτικη ιστοσελίδα καταγγέλλει η ΡΑΑΕΥ
Εφιστά την αυξημένη προσοχή των καταναλωτών
Η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα ξανασχεδιάζει τον παγκόσμιο χάρτη του LNG
Ο ρόλος του Παναμά και οι ανησυχίες για τον χειμώνα
Helleniq Energy: Συμφωνία για αναχρηματοδότηση δανείων 1 δισ. – Τι είπε ο Σιάμισιης στους αναλυτές για ΔΕΠΑ Εμπορίας
Θετικά οικονομικά αποτελέσματα αναμένει για το 2024 ο διευθύνων σύμβουλος της Helleniq Energy
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη μείωση των εξαγωγών ρωσικού ντίζελ
Οι ουκρανικές επιθέσεις είναι ο ένας λόγος - Ο άλλος είναι πολιτικός
Η έκρηξη του φυσικού αερίου και οι πράσινες ενστάσεις από Μυτιληναίο, Helleniq Energy και Motor Oil
Τι σηματοδοτεί η εδραίωση της παρουσίας του φυσικού αερίου στην ελληνική αγορά - Προκλήσεις και στοιχήματα
Επελαύνει το αέριο της Gazprom στην Ελλάδα – Ρεκόρ εισαγωγών και ρωσικού LNG
Το πρώτο 4μηνο του 2024, η κατανάλωση αερίου αυξήθηκε κατά 25.5%
ΑΔΜΗΕ: Με 2 επιχειρηματικά σχήματα η δεύτερη φάση για το 20% της Ariadne Interconnecrion
Ποιες κοινοπραξίες περνούν στη δεύτερη φάση
Υποβαθμίζει τις προοπτικές ζήτησης πετρελαίου για το 2024 ο IEA
Τι προβλέπει στην τελευταί έκθεσή του ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας για τη ζήτηση πετρελαίου