Mεταξύ των 75 εταιρειών καταναλωτικών αγαθών που οι γαλλικές αρχές ζήτησαν να μειώσουν τις τιμές, περιλαμβάνονται κολοσσοί όπως η Coca-Cola και η Nestle, σύμφωνα με λίστα που είδε το Reuters.
Ο υπουργός Οικονομικών Μπρούνο Λεμέρ δήλωσε στις 9 Ιουνίου ότι είχε εξασφαλίσει δέσμευση από ορισμένες εταιρείες να μειώσουν τις τιμές σε εκατοντάδες προϊόντα, υπό την απειλή οικονομικών κυρώσεων εάν δεν τηρήσουν την υπόσχεσή τους.
Γαλλία: Υπό την απειλή της κυβέρνησης μειώνουν τις τιμές οι εταιρείες τροφίμων
Το υπουργείο Οικονομικών της Γαλλίας δήλωσε ότι δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τη λίστα.
Εταιρείες κολοσσοί
Η Unilever, ο κατασκευαστής της μαγιονέζας Hellmann’s και της σούπας Knorr, ανέφερε στο Reuters στις 9 Ιουνίου ότι ήταν μία από τις εταιρείες που περιλαμβάνονται στο σχέδιο της κυβέρνησης. Τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης εντόπισαν πρόσφατα και άλλες, όπως η Coca-Cola, η Mondelez και η Nestle.
Ωστόσο, ο κατάλογος περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα παρασκευαστών τροφίμων, όπως ο γαλλικός γεωργικός όμιλος Avril, καθώς και μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ποτών στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Pernod Ricard.
Η Danone και η Nestle αρνήθηκαν να σχολιάσουν, ενώ η Coca-Cola, η Mondelez και η ζυθοποιία ABI δεν απάντησαν σε αίτημα για σχολιασμό. Η Pernod Ricard παρέπεμψε το Reuters στον εμπορικό της φορέα.
Η Kellogg ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι δεν μπορούσε να σχολιάσει τις συζητήσεις μεταξύ της κυβέρνησης, των εμπορικών ενώσεων και των εμπόρων λιανικής, απλά σημείωσε ότι ο ετήσιος γύρος διαπραγματεύσεων είχε ολοκληρωθεί και ότι οι τιμές λιανικής για τα προϊόντα της καθορίστηκαν αποκλειστικά από τον λιανοπωλητή.
Η κυβέρνηση
Η γαλλική κυβέρνηση είναι «εξαγριωμένη» εδώ και μήνες με τις υπερβολικά υψηλές τιμές των σούπερ μάρκετ, παρόλο που το κόστος των πρώτων υλών πολλών παραγωγών τροφίμων μειώνεται.
Οι κατασκευαστές όλων των ειδών, από παγωτό μέχρι προϊόντα καθαρισμού, ανεβάζουν τις τιμές, λέγοντας ότι πρέπει να συμβαδίσουν με το αυξανόμενο κόστος μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία που έκανε την ενέργεια και άλλα προϊόντα ακόμα πιο ακριβά από ό,τι κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ορισμένοι κατασκευαστές καταναλωτικών αγαθών ανέφεραν πρόσφατα ότι το κόστος αρχίζει να μειώνεται, οδηγώντας τις ρυθμιστικές αρχές να κατηγορούν τις εταιρείες ότι διατηρούν τις τιμές υψηλές χωρίς λόγο.
Latest News
Αναζητώντας τη γνώση - Ποια είναι η νέα εμμονή της Gen Z στο TikTok
Οι νέοι θέλουν να γνωρίζουν πώς κατασκευάζεται το αγαπημένο τους προϊόν και οι εταιρείες και οι influencers αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοστασιών
Δασμούς 100% στις εισαγωγές απο την Τουρκία θα επιβάλει το Ισραήλ
Ο υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς ανακοίνωσε απόψε ότι η χώρα του θα ακυρώσει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο των εκλογών, προειδοποιεί ο ντε Γκίντος
Τα χρηματιστήρια εκτινάχθηκαν σε υψηλά ρεκόρ φέτος, παρά το γεγονός ότι ο μισός κόσμος κατευθύνεται προς τις κάλπες
Μάχη τραπεζικών μνηστήρων στα Βαλκάνια για την Addiko Bank
Η μάχη για τη συγχώνευση τραπεζών στα Βαλκάνια αναταράσσεται από την προσφορά της σλοβενικής NLB
Το ΔΝΤ καλεί Κίνα και ΗΠΑ να λύσουν τις εμπορικές διαφορές
Οι εμπορικοί περιορισμοί «μπορούν να στρεβλώσουν το εμπόριο και τις επενδύσεις, να κατακερματίσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και να προκαλέσουν αντίποινα», είπε η εκπρόσωπος του Ταμείου
Η Goldman διαχειριστής των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ύψους 43 δισ. της UPS
Τα συνταξιοδοτικά προγράμματα στις ΗΠΑ είναι μια δεξαμενή 2,5 τρισ. δολαρίων
Αναδιάρθρωση με 4.000 απολύσεις στην Toshiba
Η αναδιάρθρωση αφορά έως και το 6% του εργατικού δυναμικού της Toshiba στην Ιαπωνία
Καμπανάκι της ΕΚΤ για το χρέος - Οι 11 «παραβάτες» και οι κραδασμοί
Η «δημοσιονομική διολίσθηση» αφήνει τις χώρες ευάλωτες σε γεωπολιτικές εντάσεις και υψηλότερα επιτόκια
To «Iron Dome» της ισραηλινής οικονομίας και η εκτίναξη του ΑΕΠ εν μέσω πολέμου
Οι καταλύτες που οδήγησαν την ανάκαμψη και οι προοπτικές της οικονομίας
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays