Δύο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών οι Seaspan και Hapag-Lloyd, υπέγραψαν συμφωνία με τον σχεδιαστή κινητήρων MAN Energy Solutions για τη μετασκευή έως και 60 εκ των υπαρχόντων πλοίων τους, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν μεθανόλη ως ναυτιλιακό καύσιμο. Η MAN ES δήλωσε ότι θα παραδώσει 15 λύσεις μετασκευής κινητήρων. Αυτές θα επιτρέψουν τη μετατροπή πλοίων που κινούνται με κινητήρες τύπου MAN B&W S90 που κινούνται με μαζούτ, σε κινητήρες διπλού καυσίμου ME-LGIM, οι οποίοι μπορούν να λειτουργούν με πράσινη μεθανόλη, δήλωσε η MAN ES. Η συμφωνία καλύπτει προαιρετικές λύσεις μετασκευής κινητήρων για άλλα 45 πλοία. Κάθε μετατροπή μπορεί να προσφέρει μείωση του CO2 κατά 50.000 έως 70.000 τόνους κάθε χρόνο, όταν λειτουργεί με πράσινη μεθανόλη.
Ναυτιλία: Στο προσκήνιο η μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο
Ο Peter Curtis, εκτελεστικός σύμβουλος της Seaspan δήλωσε: «Η ανάπτυξη αυτής της λύσης με τη ΜΑΝ θα επιτρέψει στη ναυτιλιακή βιομηχανία να κάνει βήματα μπροστά στην απαλλαγή από τον άνθρακα μέσω της βελτίωσης των επιδόσεων των εν λειτουργία συμβατικών πλοίων. Οι μελλοντικές προκλήσεις δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με τη ναυπήγηση νέων πλοίων. Πιστεύουμε ότι η αναβάθμιση θα αποτελέσει απαραίτητο και σημαντικό στοιχείο τόσο του δικού μας προγράμματος μείωσης των εκπομπών, όσο και του προγράμματος της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Επιπλέον, η λύση αυτή δημιουργεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για την επιμήκυνση της λειτουργικής διάρκειας ζωής του υπάρχοντος στόλου, την παροχή ευελιξίας στα καύσιμα και την αποφυγή περιττών πρόσθετων νεότευκτων πλοίων.
«Ανάγκη για αυξημένη συνεργασία»
«Αυτή η κορυφαία στον κλάδο προσπάθεια μεταξύ της Seaspan, της Hapag-Lloyd και της ΜΑΝ καταδεικνύει την ανάγκη για αυξημένη συνεργασία σε πολλές πτυχές του κλάδου μας, καθώς αναζητούμε όλο και περισσότερο νέες και καινοτόμες λύσεις σε πιο σύνθετες και δύσκολες προκλήσεις από ό,τι στο παρελθόν. Η προνοητική σκέψη και η συνεργατική μας νοοτροπία, σε συνεργασία με τους πελάτες και τους τεχνολογικούς μας εταίρους για πολλά χρόνια, παρέχει σταθερά μια σταθερή βάση για τη συνεχή ανάπτυξη και την ηγετική θέση της Seaspan», κατέληξε ο Curtis.
Η Seaspan είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως ναυλωτής πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που επικεντρώνεται κυρίως σε μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις με τις κορυφαίες ναυτιλιακές εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο. Με ένα πρόγραμμα ναυπήγησης 70 νεότευκτων πλοίων, η Seaspan θα ανεβάσει τον ιδιόκτητο στόλο της σε συνολικά 200 πλοία και χωρητικότητα 1,9 εκατ. TEU. Με στόλο 250 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και συνολική μεταφορική ικανότητα 1,8 εκατ. TEU, η Hapag-Lloyd είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες τακτικών γραμμών στον κόσμο. Στόχος της Hapag-Lloyd είναι να λειτουργεί τα πλοία της με κλιματικά ουδέτερο τρόπο, ώστε να καταστεί καθαρή μηδενική πηγή άνθρακα έως το 2045.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία