Η Taiwan Semiconductor Manufacturing Company σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 2,87 δισεκατομμύρια δολάρια σε ένα νέο, προηγμένο εργοστάσιο συσκευασίας τσιπ στην Ταϊβάν, δήλωσε η εταιρεία στο CNBC την Τρίτη.
Η νέα επένδυση έρχεται καθώς οι κατασκευαστές μικροτσίπ προσπαθούν να επωφεληθούν από την έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης. Η TSMC αναγνώρισε την περασμένη εβδομάδα ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για τσιπ τεχνητής νοημοσύνης.
Κλιμακώνει η Κίνα τον πόλεμο των μικροτσίπ – Βάζει φρένο στις εξαγωγές
Η TSMC είναι ο κορυφαίος παραγωγός των πιο προηγμένων επεξεργαστών στον κόσμο, στους οποίους περιλαμβάνονται τα τσιπ που βρίσκονται στα τελευταία iPhone, iPad και Mac.
Η επένδυση προκλήθηκε από «την ταχεία ανάπτυξη της αγοράς τεχνητής νοημοσύνης», η οποία «οδήγησε σε αύξηση της ζήτησης για τις προηγμένες υλοποιήσεις της TSMC», σύμφωνα με έκθεση του επίσημου Κεντρικού Πρακτορείου Ειδήσεων της Ταϊβάν.
Το νέο εργοστάσιο θα βρίσκεται στο Tongluo Science Park στη βόρεια Ταϊβάν, δήλωσε η TSMC, προσθέτοντας ότι η επένδυση αναμένεται να δημιουργήσει περίπου 1.500 θέσεις εργασίας στην τοπική οικονομία.
«Για την τεχνητή νοημοσύνη, αυτή τη στιγμή, βλέπουμε μια πολύ ισχυρή ζήτηση. Για το front-end κομμάτι, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να το υποστηρίξουμε», δήλωσε ο CEO της TSMC C. C. Wei κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του β’ τριμήνου της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα.
Η προηγμένη συσκευασία
Ωστόσο, σε επίπεδο προηγμένης συσκευασίας, ο Wei δήλωσε ότι η TSMC αντιμετωπίζει «κάποια δυσκολία». «Αυξάνουμε τη χωρητικότητά μας όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αναμένουμε ότι αυτές οι δυσκολίες θα διορθωθούν το επόμενο έτος, αλλά στο μεταξύ, εξακολουθούμε να συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή τους», δήλωσε την Πέμπτη.
Η συσκευασία είναι ένα από τα τελικά στάδια της παραγωγής ημιαγωγών. Περιλαμβάνει την τοποθέτηση των τσιπ σε μια προστατευτική θήκη και τη δημιουργία των συνδέσεων για να τοποθετηθούν σε μια ηλεκτρονική συσκευή.
Το Κεντρικό Πρακτορείο Ειδήσεων ανέφερε ότι η ικανότητα παραγωγής συσκευασιών της TSMC «βρίσκεται σε έλλειψη», καθώς η Nvidia και η AMD ανταγωνίζονται για τη χωρητικότητα. Οι αμερικανικοί γίγαντες τσιπ Nvidia και AMD είναι δύο από τους μεγαλύτερους πελάτες της TSMC.
Η Nvidia αγοράζει τσιπ μνήμης υψηλού εύρους ζώνης που ταιριάζουν στις τελευταίες μονάδες επεξεργασίας γραφικών A100 που εκπαιδεύουν το chatbot ChatGPT της OpenAI.
Οι μετοχές της TSMC αυξήθηκαν κατά 1,97% την Τρίτη στην Ασία, αναφέρει το CNBC.
Latest News
Τα μαθήματα του Ντιέγκο Μαραντόνα στους κεντρικούς τραπεζίτες
Πώς το γκολ ενάντια στην Αγγλία στο Μιουντιά του 1986, ενέπνευσε την άσκηση νομισματικής πολιτικής
«Ανάρπαστα» κρεματόρια και γραφεία κηδειών για Ευρωπαίους επενδυτές
Η γαλλική Funecap έχει αγοράσει περισσότερα από 300 κρεματόρια και γραφεία κηδειών κυρίως στην Ευρώπη
Στη Moderna κατοχυρώθηκε η πατέντα για το εμβόλιο της Covid-19 - Κέρδισε την Pfizer και την BioNTech
Η Moderna διεκδικεί από την Pfizer και την BioNTech μερίδιο των κερδών τους από τα εμβόλια Covid-19 σε διάφορα δικαστήρια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
H Μόσχα δεσμεύει assets της Unicredit, μετά από αξίωση της Gazprom
Τι απαντά η ιταλική τράπεζα
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα