Η Nissan ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων της έχουν ξεπεράσει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μονάδων. Από το λανσάρισμά του τον Δεκέμβριο του 2010, το Nissan Leaf έχει πουλήσει περισσότερες από 650.000 μονάδες παγκοσμίως. Πωλείται σήμερα σε περίπου 50 αγορές με επίκεντρο την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ και την Ευρώπη και συνεχίζει να βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών σε όλο τον κόσμο και έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία σε πολλές χώρες.
Το 2022, η Nissan ξεκίνησε τις πωλήσεις του αμιγώς ηλεκτρικού crossover Nissan Ariya, το οποίο εκφράζει την τελευταία σχεδιαστική άποψη και τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της ιαπωνικής εταιρείας, όπως το e-4ORCE all-wheel control και το σύστημα ProPILOT 2.0. Τέλος, πέρσι η Nissan λάνσαρε το Sakura, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιαπωνική αγορά μίνι οχημάτων. Έχει λάβει συνολικές παραγγελίες 50.000 μονάδων χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας, την ισχυρή επιτάχυνση και την μεγάλη του αυτονομία.
Κάρλος Γκοσν: Μετά την απόδραση από τη φυλακή ζητά αποζημίωση 1,1 δισ. από την Nissan
Το εργοστάσιο στη Yokohama ξεπερνά το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων κινητήρων
Στο μεταξύ, το εργοστάσιο της Nissan στην Yokohama από το 1935 που ξεκίνησε την λειτουργία του μέχρι σήμερα κατάφερε να βγάλει στην παραγωγή 40 εκατομμύρια κινητήρες. Όλα αυτά τα χρόνια πολλοί κινητήρες έχουν αφήσει το στίγμα τους. Πρόκειται για τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και ο VG του 1983, που ήταν ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας.
Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo, που είναι ο πρώτος κινητήρας μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.
Εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, το εργοστάσιο αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το επόμενο έτος, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη μπαταριών σε στερεά κατάσταση.
Latest News
Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ: Πληρωμή 5,68 εκατ. ευρώ σε 1.686 δικαιούχους
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει την επιδότηση σε 7.772 δικαιούχους
Με «χείρα βοηθείας» από Κίνα ο Μασκ αναπτύσσει την ΑΙ στην Tesla
ΗTesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα όπου θα εκπαιδεύει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα
Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στην Αθήνα - Τι είπε ο Σταϊκούρας
140 ηλεκτρικά λεωφορεία έχουν ενσωματωθεί στο συγκοινωνιακό έργο
Τουρκία: Συμφωνία 1 δισ. δολ. με την Παγκόσμια Τράπεζα για τις ΑΠΕ
Τι προβλέπει το πρόγραμμα
Χατζηδάκης: Ταμείο Ανάκαμψης ΙΙ, για να στηριχθούν οι πράσινες πολιτικές
Η τοποθέτηση του υπουργού Οικονομικών στο Ετήσιο Οικονομικό Φόρουμ των Βρυξελλών
H Honda.. αντεπιτίθεται - Διπλασιάζει τις επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει πάνω από 64 δισ. δολάρια σε ηλεκτροκίνηση και software
Μέγα - αιολικό πάρκο 10 GW στην Αίγυπτο από κοινοπραξία με την Masdar
Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα αιολικά πάρκα στον κόσμο - Θα μειώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 23,8 εκατομμύρια τόνους ετησίως
Ηλεκτρικά Ι.Χ.: Από το γκάζι στο… χειρόφρενο
Τα 3+1 αγκάθια για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα
Η ΕΕ μείωσε τις εκπομπές θερμοκηπίου, αλλά η Ελλάδα στην 5άδα κρατών που τις αύξησαν
Ποιες χώρες της ΕΕ κατάφεραν να μειώσουν τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου αυξάνοντας ταυτόχρονα το ΑΕΠ τους
Νέα κίνητρα για την ενεργειακή απόδοση των βιομηχανιών
Το πρόγραμμα, συνολικού ύψους 176,75 εκατ. ευρώ, θα παραμείνει ανοικτό για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού