Μεγάλο deal είναι προ των πυλών που αφορά το μέλλον μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης δεξαμενοπλοίων στο κόσμο.
Η Euronav, επιβεβαίωσε ότι η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen και η εταιρεία CMB NV, της οικογένειας Saverys, που είναι βασικοί μέτοχοι της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας που έχει έδρα το Βέλγιο, είναι κοντά σε συμφωνία, για να δοθεί μία λύση «στο στρατηγικό και διαρθρωτικό αδιέξοδο της Euronav» όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Fredriksen απέκτησε νέες μετοχές της Euronav – «Προσπέρασε» τους Saverys
Υπενθυμίζεται ότι ο Νορβηγός επεδίωξε να εξαγοράσει τη Euronav και να την συγχωνεύσει με την Frontline ωστόσο οι Βέλγοι αντέδρασαν. Αυτό που φαίνεται να συζητείται είναι να διαθέσει ο Fredriksen το ποσοστό του στους Βέλγους με αντάλλαγμα ένα μέρος του στόλου του βελγικού γίγαντα των δεξαμενόπλοιων.
Η Euronav ανακοίνωσε ότι η πιθανή συναλλαγή περιλαμβάνει τα ακόλουθα αλληλοεξαρτώμενα στοιχεία:
- Η CMB θα αποκτήσει το 26,12% των μετοχών της Eurovan που είναι στα χέρια Frontline έναντι 18,43 δολαρίων ανά μετοχή, ενώ θα ακολουθήσει δημόσια υποχρεωτική προσφορά στην ίδια τιμή.
- Η Frontline θα αποκτήσει 24 δεξαμενόπλοια VLCC από το στόλο της Euronav έναντι 2,35 δισ. δολαρίων, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης της προαναφερόμενης αγοράς μετοχών και της έγκρισης από την συνέλευση των μετόχων.
- Η εκκρεμούσα διαιτητική αγωγή της Euronav κατά της Frontline και των θυγατρικών της θα τερματιστεί υπό την προϋπόθεση της πώλησης των μετοχών.
Οι συζητήσεις μεταξύ των μερών έχουν προχωρήσει αρκετά. Ωστόσο, δεν μπορεί να υπάρξει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις αυτές θα οδηγήσουν σε συμφωνία. Τα προαναφερθέντα υπόκεινται σε κάθε περίπτωση σε όλες τις απαραίτητες εσωτερικές εγκρίσεις των εμπλεκόμενων μερών. Εάν οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε επίσημη συμφωνία, η συμφωνία αυτή θα υπόκειται στις συνήθεις εγκρίσεις ανταγωνισμού και τυχόν απαιτούμενες διαδικασίες έγκρισης από τις αρχές της χρηματοπιστωτικής αγοράς του Βελγίου και των ΗΠΑ.
Η Euronav θα ενημερώσει την αγορά για τις μελλοντικές εξελίξεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς.
Latest News
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις