Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη. Ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε ότι τα βιβλία είναι για πρώτη φορά τόσο γεμάτα.
Συγκεκριμένα, ο CEO είπε ότι, λόγω της ζήτησης, η ιταλική φίρμα έχει καλύψει ήδη την παραγωγή ολόκληρου του 2025. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι παραγγελίες που δέχθηκε πρόσφατα δεν θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι το 2026.
Πολύ καλή η χρονιά για τη Ferrari
Το 2023 ήταν μέχρι στιγμής μια εξαιρετική χρονιά για τη Ferrari, καθώς οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο, έφτασαν συνολικά τα 10.418 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 5,3% σε σχέση με τους εννέα πρώτους μήνες του περασμένου έτους.
Επιπλέον, το τρίτο τρίμηνο του 2023 τα «υβριδικά» μοντέλα της Ferrari ξεπέρασαν τα αμιγώς θερμικά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% από τα 3.459 αυτοκίνητα που παραδόθηκαν είχαν ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Και αυτό επετεύχθη με μόλις 4 τέτοια μοντέλα από τα 11 συνολικά που έχει στη γκάμα της.
Οι προβλέψεις για την ηλεκτροκίνηση
Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ο Benedetto Vigna ανέφερε ότι η εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari είναι σε καλό δρόμο και αναμένεται να την δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους το 4ο τρίμηνο του 2025. Είναι ενδιαφέρον πάντως να αναφερθεί ότι η ομάδα Έρευνας και Εξέλιξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμά της για ορισμένες διαδικασίες.
Ακόμη, μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεων της θα αποτελείται από υβριδικά αυτοκίνητα, το 40% από ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Αν και φαίνεται ότι τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες αντιμετωπίζουν μια σταδιακή υποχώρηση στη εμπορική δυναμική τους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είπε ότι οι θερμικές Ferrari έχουν «ζωή» ακόμα, προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη ζωή τους.
Πηγή: in.gr
Latest News
Πώς έχασε 16 εκατ. λίρες σύμβουλος του Φάρατζ
Ο τραπεζίτης πιστεύεται ότι έπαιζε εναντίον Κινέζων δισεκατομμυριούχων
Τι πάει λάθος σε μία φωτογραφία της Σελήνης που τράβηξε το τηλεσκόπιo James Webb;
Η εν λόγω εικόνα τις τελευταίες ημέρες κάνει τον γύρο του διαδικτύου με αρκετούς να δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι μιλάμε πράγματι για τη Σελήνη
Ο κίνδυνος ενός… γκρεμού στην Ευρωζώνη μετά το 2026 - Η ανάλυση της HSBC
Η επιστροφή των δημοσιονομικών κανόνων και οι προοπτικές
Τουρκία: Ο Μεχμέτ Σιμσέκ ποντάρει κατά του πληθωρισμού με τριετές μνημόνιο στο δημόσιο τομέα
O πληθωρισμός καλπάζει με ποσοστό που φτάνει το 70% σε ετήσια βάση
Ο EQT σε προχωρημένες συνομιλίες για την αγορά της Keywords Studios
Το τίμημα της αγοράς ανέρχεται σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια
HΠΑ: Σχέδιο των ρυθμιστικών αρχών για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των μεγάλων τραπεζών
Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal
Τα κρατικά ΜΜΕ της Κίνας προειδοποιούν για αντίποινα την ΕΕ μετά τις έρευνες σε κινεζικές εταιρείες
Η ΕΕ έχει ξεκινήσει φέτος τρεις έρευνες υψηλού προφίλ με στόχο κινεζικές εταιρείες
Οι Big Tech κυνηγούν μεγάλα κέρδη με «μικρά» γλωσσικά μοντέλα AI
Λανσάρουν γλωσσικά μοντέλα ΑΙ «τσέπης» για να προσεγγίσουν νέους πελάτες
«Παγιδευμένα» σε επενδύσεις τα ευρωπαϊκά ιδιωτικά κεφάλαια λόγω ανυπαρξίας αγοραστών
Επενδύσεις από ιδιωτικά funds μένουν στο απούλητο για περισσότερα χρόνια από ότι παλιότερα δυσκολεύοντας τις αποπληρωμές σε επενδυτές
Ο CEO της Lamborghini λέει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars βρίσκονται ακόμη μακριά
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars "δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής", δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν.