Στη διακοπή πώλησης προϊόντων της Pepsico προχωρά η Carrefοur, εξαιτίας των νέων υψηλών ανατιμήσεων στα προϊόντα.
Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων Carrefour γνωστοποίησε στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, στο πλαίσιο της πρόσφατης διαμάχης μεταξύ των κατασκευαστών τροφίμων και των λιανοπωλητών για τις υψηλές τιμές των τροφίμων.
Pepsi: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ – 20 εκατομμύρια δολάρια ζημιά
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα σταματήσει από την Πέμπτη να διαθέτει προϊόντα της Pepsico, όπως τα πατατάκια Doritos και η 7Up, και θα προσθέσει επιγραφές στα ράφια που θα εξηγούν στους πελάτες ότι δεν θα πωλεί πλέον τη μάρκα λόγω «απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών».
Τα προϊόντα Pepsico αφαιρούνται επίσης από τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου της Carrefour, αν και ορισμένα υπάρχοντα αποθέματα μπορεί να εξακολουθούν να είναι ορατά στα καταστήματα, δήλωσε άτομο που συμμετέχει στη διαδικασία.
Η αντιμετώπιση του shrinkflation
Υπενθυμίζεται ότι κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, άρχισε να ενημερώνει τους πελάτες της για περιπτώσεις συρρίκνωσης των συσκευασιών που αφορούν τρόφιμα.
Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική με την οποία οι κατασκευαστές αποκρύπτουν τις αυξήσεις των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες που πωλούνται. Για παράδειγμα, μια σακούλα με πατατάκια μπορεί να περιέχει ελαφρώς λιγότερα αν και ο πελάτης συχνά δεν το αντιλαμβάνεται.
Η απόφαση αφορούσε το να επισημαίνονται τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντί να ελπίζουν οι καταναλωτές ότι δεν θα το παρατηρήσουν αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας διαφάνειας και ακολούθησε την τότε πίεση της γαλλικής κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire να χαρακτηρίζει το shrinkflation «ντροπή». Αλλά παρά τις προθέσεις της Carrefour, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ έχει δεχθεί σκληρή κριτική από την οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών 60 Millions de Consommateurs.
Η ομάδα υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για μια κίνηση της Carrefour να καλοπιάσει το κοινό, εμφανιζόμενη ως ειλικρινής. Αλλά η 60 Millions de Consommateurs υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και υπογραμμίζει ότι η αλυσίδα εξαπατά τους αγοραστές από τον Μάιο μέσω της συρρίκνωσης.
Επιπλέον, ο κατάλογος των επηρεαζόμενων προϊόντων είναι μόλις 150, με την πλειονότητα να είναι πατατάκια, μαγιονέζα, καφές και διάφορα άλλα ποτά.
Latest News
Ξεκινά οικονομικό πόλεμο ο Πούτιν - Ένας οικονομολόγος στο υπ. Άμυνας
Τι κρύβει η αιφνιδιαστική κίνηση του Κρεμλίνου
Βροχή τα παράπονα των υπαλλήλων της Google
Σε μια συνάντηση την περασμένη εβδομάδα, οι υπάλληλοι της Google αμφισβήτησαν την ηγεσία σχετικά με περικοπές κόστους, απολύσεις και ζητήματα «ηθικού»
Τι είναι το καταστροφικό Spaving και πώς να το αποφύγετε
Οι Αμερικανοί δεν μπορούν να σταματήσουν να «ξοδεύουν για να εξοικονομήσουν»
Στο σφυρί το ρολόι του Ουίνστον Τσόρτσιλ
Το ρολόι δόθηκε στον πρωθυπουργό ως ευχαριστήριο δώρο για την στήριξη που προσέφερε σε πολιτικό του αντίπαλο
«Ορυμαγδός» ξένων επενδύσεων στη Γαλλία
Οι επενδύσεις αποτελούν μέρος της προσπάθειας Μακρόν να εκβιομηχανίσει εκ νέου τη χώρα και να την καταστήσει οικονομικό κόμβο για την Ευρωπαϊκή Ένωση μετά το Brexit
Τι θωρακίζει την αμερικανική οικονομία
Οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι αισιόδοξοι και τα αποτελέσματα είναι ανοδικά. Μια πιο αργή ανάπτυξη θέσεων εργασίας δεν έχει σχέση με μια μεγάλη ύφεση
Η «βασίλισσα» του καφέ, της σόγιας και της ζάχαρης θέλει να κυριαρχήσει και στο κακάο
Καθώς η παραγωγή κακάο της Δυτικής Αφρικής μαραζώνει οι αγρότες σε μια άνυδρη περιοχή της Βραζιλίας βλέπουν μια μοναδική ευκαιρία
Το παράδοξο των αγορών: Πως ο φόβος της ύφεσης ωθεί ανοδικά τον S&P 500
Οι εταιρείες του δείκτη κατέγραψαν κέρδη κατά μέσο όρο 8,4% υψηλότερα από τα αναμενόμενα
Ποιοι θέλουν να απαγορεύσουν το κάπνισμα σε αμερικανικά καζίνο
Μια νέα στρατηγική προέκυψε στη μάχη για την απαγόρευση του καπνίσματος στα καζίνο: η ψήφος των μετόχων
BBVA - Sababell: Δύο τράπεζες, μια επιθετική εξαγορά και η... απόσχιση της Καταλονίας
Η επιθετική πρόταση της BBVA προκαλεί αναστάτωση σε Βρυξέλλες και Μαδρίτη