Lamborghini, ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, όνειρο πολλών, αλλά εφικτό για λίγους, και τώρα ακόμη λιγότερους καθώς η παραγωγή για τα επόμενα δύο χρόνια έχει ήδη «κλειστεί» από παραγγελίες, δείχνοντας την ανθεκτικότητα της αγοράς πολυτελείας, κόντρα στο παγκόσμιο οικονομικό κλίμα.
Η εύρωστη αγορά αυτοκινήτων πολυτελείας έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία, όπου εταιρείες όπως η μητρική της Lamborghini, Volkswagen βλέπουν την ζήτηση για ηλεκτροκίνητα σε πτώση, πιέζοντας τις παραγωγικές της μονάδες.
Πόσο αναμένεται να πιάσει το διαλυμένο Lamborghini Countach από το “The Wolf of Wall Street”
Ο CEO της Lamborghini Στέφαν Βίνκελμαν βλέπει ότι με τις παραγγελίες να ξεπερνούν κάθε προσδοκία μπορεί να ακολουθήσει μια βραδύτερη πορεία ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την τεχνολογία μπαταριών, σύμφωνα με το Bloomberg. Η Lamborghini έχει ξεπουλήσει την παραγωγή μέχρι το 2026.
Πέρυσι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 10,000 αυτοκίνητα, καθώς λάνσαρε το πρώτο υβριδικό της, Revuelto το οποίο είναι συνδυασμός στυλ που εκτείνονται δεκαετίες πίσω. Συνδυάζει τη μεγάλη μύτη της Murcielago με το πίσω μέρος ενός Diablo. Οι πόρτες “ψαλίδι” και το σχήμα σφήνας προέρχονται από το Countach. Υπάρχουν πολλά νεύματα στο παρελθόν, αλλά σε αντίθεση με οποιονδήποτε Lambo πριν από αυτό, το Revuelto είναι ένα plug-in υβρίδιο. Με την αποκάλυψη του Revueltoη εταιρεία άμεσα είδε παραγγελίες για την παραγωγή της επόμενης διετίας. Τώρα σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2028, πολλά χρόνια μετά την αντίπαλο Ferrari.
Ο Βίνκελμαν τόνισε στο Bloomberg ότι δεν θέλει η εταιρεία να είναι η πρώτη, αλλά να βγει στην συγκεκριμένη αγορά όταν το προϊόν της θα είναι το καλύτερο, με μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταριών απ’ ό, τι προσφέρουν οι Κινέζοι.
Παρά τα αργά αυτά βήματα η εταιρεία επιδιώκει μια στρατηγική βιωσιμότητας με την μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της. Η εταιρεία επίσης έχει αναφέρει ότι θα προσθέσει τουλάχιστον 500 θέσεις εργασίας.
Latest News
Οι θέσεις του «μπλέ κολάρου» κερδίζουν έδαφος στην αγορά εργασίας των ΗΠΑ
'Ανθηση των θέσεων εργασίας που δεν απαιτούν θέση μπροστά σε υπολογιστή
Τι έμαθα δουλεύοντας δίπλα στον Στιβ Τζομπς - Ο CEO της DataStax αποκαλύπτει
Ο Τσετ Καπούρ, CEO της DataStax που «παράγει» τεχνητή νοημοσύνη, αφηγείται όλα όσα έμαθε κάνοντας τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα δίπλα στον συνιδρυτή της Apple
UBS: «Ξεφουσκώνουν» οι τιμές ακινήτων στην Ελβετία – Οι κίνδυνοι [γράφημα]
Ο κίνδυνος φούσκας ακινήτων από διαφορετικές οπτικές
Σε προπολεμικά επίπεδα παρά τις κυρώσεις η ανάπτυξη στη Ρωσία - Τι βλέπει η EBRD
Πλήγμα για τις οικονομίες και δη για τον τουρισμό Ιορδανίας και Αιγύπτου ο πόλεμος στη Γάζα
Γιατί το...ρίχνει στις ιδιωτικοποιήσεις η Κωνσταντινούπολη
H πόλη σχεδιάζει να συγκεντρώσει φέτος κεφάλαια 1,1 δισ. δολ από τις χρηματαγορές
«Η νίκη είναι το παν» για τη Nike - Τι περιμένει από την επιστροφή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Λάθη, παραλείψεις, αλλαγή προτεραιοτήτων και επανεστίαση στρατηγικής, απομάκρυναν τη Nike από τους τελικούς καταναλωτές και τα αθλήματα
Πιέσεις προς τις τράπεζες να φύγουν από τη Ρωσία: Η επιστολή - τελεσίγραφο της ΕΚΤ
Η ρυθμιστική αρχή ζήτησε λεπτομερή σχέδια από τους δανειστές
Μέσα σε 9 χρόνια «εξαφανίστηκαν» 6.000 τραπεζικά καταστήματα στη Βρετανία
Μέχρι το τέλος του 2024 έχουν προγραμματιστεί άλλα 200 κλεισίματα
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Volkswagen και Renault βάζουν τέλος στη συνεργασία για ηλεκτρικά αυτοκινητα
Οι συνομιλίες των δύο εταιριεών είχαν ως στόχο την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του αυτοκινήτου Twingo