Να απολύσει εκατοντάδες υπαλλήλους και να σταματήσει τα δημοσιεύματα στη ναυαρχίδα της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας της σκοπεύει η Vice Media Group, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας σε υπόμνημα προς τους υπαλλήλους την Πέμπτη. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό πλήγμα σε μια εταιρεία που υπήρξε πρωτοπόρα στα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης, και η οποία γνώρισε την αποθέωση πριν από περισσότερο από μια δεκαετία.
Vice: Από το Πούλιτζερ στην πτώχευση και στην εξαγορά από τους πιστωτές
«Δεν είναι πλέον οικονομικά αποδοτικό για εμάς να διανέμουμε το ψηφιακό μας περιεχόμενο με τον τρόπο που το κάναμε προηγουμένως», ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μπρους Ντίξον στο υπόμνημα, το οποίο είδε το NBC News.
Ο Ντίξον πρόσθεσε ότι η εταιρεία «θα αναζητήσει τώρα συνεργασίες με καθιερωμένες εταιρείες μέσων ενημέρωσης για τη διανομή του ψηφιακού μας περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των ειδήσεων, στις παγκόσμιες πλατφόρμες τους, καθώς θα μεταβούμε πλήρως σε ένα μοντέλο στούντιο».
Το Refinery29, το γυναικείο lifestyle brand της εταιρείας, θα συνεχίσει να λειτουργεί ως «αυτόνομη διαφοροποιημένη ψηφιακή εκδοτική επιχείρηση», δήλωσε ο Ντίξον, αν και τα στελέχη βρίσκονται «σε προχωρημένες συζητήσεις για την πώληση αυτής της επιχείρησης και συνεχίζουμε αυτή τη διαδικασία». Σημειώνεται ότι το Vice εξαγόρασε το Refinery29 το 2019.
Στρατηγική αλλαγή
«Με αυτή τη στρατηγική αλλαγή έρχεται η ανάγκη να αναπροσαρμόσουμε τους πόρους μας και να εξορθολογήσουμε τις συνολικές λειτουργίες μας στο Vice», έγραψε ο Ντίξον στο υπόμνημα. «Δυστυχώς, αυτό σημαίνει ότι θα μειώσουμε το εργατικό μας δυναμικό, καταργώντας αρκετές εκατοντάδες θέσεις».
Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, το Vice θεωρούνταν ένα από τα πλέον ανερχόμενα εμπορικά σήματα στα ψηφιακά μέσα, γνωστό για το θρασύ δημοσιογραφικό του στυλ και τις μακρόπνοες εμπορικές φιλοδοξίες του. Στην ακμή του, που συνέπεσε με μια περίοδο χαμηλών επιτοκίων, το Vice ήταν μια επαναστατική αυτοκρατορία που περιελάμβανε έναν ειδησεογραφικό ιστότοπο, ένα στούντιο ψυχαγωγίας, μια σειρά HBO, ένα καλωδιακό τηλεοπτικό κανάλι και μια εσωτερική εταιρεία μάρκετινγκ.
Η πολιτιστική άνοδος της εταιρείας αντανακλούσε εκείνη του BuzzFeed και του Vox, υποδεικνύοντας ένα μελλοντικό τοπίο των μέσων ενημέρωσης με άξονα τις νεοφυείς επιχειρήσεις που ξεκινούν σε ψηφιακή μορφή. Το ειδησεογραφικό τμήμα ήταν γνωστό για την αποστολή ανταποκριτών σε χώρες όπως η Ουκρανία και η Βενεζουέλα, όπου αναφέρονταν σε συγκρούσεις με μια αισθητική αντάρτικου που ερχόταν σε έντονη αντίθεση με τις παραδοσιακές τηλεοπτικές ειδήσεις.
Latest News
Εκτίναξη για το Reddit μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με την OpenAI
Η συμφωνία προβλέπει τη χρήση δεδομένων που θα παρέχει το Reddit για την εκπαιδευση μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης
Volkswagen και Renault βάζουν τέλος στη συνεργασία για ηλεκτρικά αυτοκινητα
Οι συνομιλίες των δύο εταιριεών είχαν ως στόχο την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του αυτοκινήτου Twingo
Η ΕΚΤ δίνει την... «ευχή» της στον γάμο BBVA- Sabadell
Η ΕΚΤ εκτιμά οι θετικοί παράγοντες εξακολουθούν να είναι σημαντικοί ακόμη και σε μια εχθρική συναλλαγή
Μία καλή και μία κακή είδηση για τη Microsoft στο κλείσιμο της εβδομάδας
Η μία είδηση έρχεται από το Λονδίνο και την βρετανική ρυθμιστική Αρχή και η άλλη από τις Βρυξέλλες και την Κομισιόν
Το ιταλικό χρέος θα ξεπεράσει το ελληνικό σε 3 χρόνια, λέει η Scope
Η κυβέρνηση Μελόνι θα πρέπει να λάβει άμεσα μέτρα
Μέτρα για τη σταθεροποίηση του τομέα ακινήτων παίρνει ξανά η Κίνα
Χρηματοδοτική ένεση απο την κεντρική τράπεζα με 138 δισ. δολάρια και αγορές κατοικιών απο κρατικές επιχειρήσεις
Πούτιν: Οι κυρώσεις των ΗΠΑ υπονομεύουν την εμπιστοσύνη στο δολάριο
Οι κυρώσεις είναι αντιπαραγωγικές για τις Ηνωμένες Πολιτείες και καταδεικνύουν την «ανοησία» της, τόνισε ο Πούτιν
Δευτεραθλήτρια στον πληθωρισμό τροφίμων η Ελλάδα για 6 μήνες
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat
Πόσο εφικτή είναι η αποσύνδεση από τις κινεζικές εφοδιαστικές αλυσίδες; - Τι δείχνει έρευνα
Παρά τις συζητήσεις για αποσύνδεση και διακοπή των εμπορικών σχέσεων με την Κίνα, οι ευρωπαϊκές εταιρείες αυξάνουν τις προοπτικές τους για την ασιατική χώρα
Η «Τσεχική Σφίγγα» που φλερτάρει με τα βρετανικά ταχυδρομεία
Η Royal Mail φεύγει από βρετανικά χέρια μετά από 500 χρόνια