Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού με τίτλο «Δημιουργική Ελλάδα: Ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα, ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις για τον σύγχρονο πολιτισμό». Υπέρ του νομοσχεδίου ψήφισε η ΝΔ, κατά ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, η Νέα Αριστερά, και η “Νίκη”, ενώ επιφυλάχθηκαν το ΠΑΣΟΚ, η Ελληνική Λύση, οι “Σπαρτιάτες” και η Πλεύση Ελευθερίας. Το νομοσχέδιο εισάγεται προς συζήτηση και ψήφιση στην ολομέλεια της Βουλής, την ερχόμενη Τετάρτη, 24 Απριλίου.
Ο παριστάμενος υφυπουργός Πολιτισμού, Χρ. Δήμας, είπε ότι μετά τη διαβούλευση εντός και εκτός Βουλής, μεταξύ άλλων έγινε δεκτή «η πρόταση των φορέων του οπτικοακουστικού χώρου να παραμείνει ο τίτλος «Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου» με την προσθήκη, βεβαίως, των οπτικοακουστικών μέσων και της δημιουργίας». Επίσης, ως προς τη βασική διάρθρωση του νέου φορέα σε Γενικές Διευθύνσεις [..] η πρόταση των φορέων του οπτικοακουστικού χώρου να παραμείνουν ως ξεχωριστή η Γενική Διεύθυνση Κινηματογράφου του υφιστάμενου Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου [..] εμπλουτίστηκε ο στρατηγικός στόχος της (άρθρο 16, παρ. 2) προκειμένου να συμπεριλάβει την αποτύπωση των επιλεκτικών προγραμμάτων και τη στήριξη της κινηματογραφικής τέχνης με μεγαλύτερη σαφήνεια».
Συνέχιση προγραμμάτων ΕΚΚ
Ως προς τις μεταβατικές διατάξεις του νέου φορέα έγινε δεκτή η πρόταση του ΣΑΠΟΕ και της ΠΑΚΤ να προστεθεί καινούργια παράγραφος 14, η οποία διασφαλίζει τη συνέχιση των επιλεκτικών προγραμμάτων του πρώην Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και στο νέο φορέα, καθώς και των προγραμμάτων του Ταμείου Ανάκαμψης, κάτι το οποίο ήταν ζητούμενο από όλους τους φορείς.
Τέλος, επί του νέου φορέα έγιναν νομοτεχνικές παρεμβάσεις, ώστε η δομή και λειτουργία του να είναι απολύτως συμβατή με τους νόμους 4972/2022 και 4548/2018 για τη λειτουργία των ανωνύμων εταιρειών.
Latest News
Η οικονομία του μανικιούρ - Γιατί η ανάπτυξη είναι... γένους θηλυκού
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά εργασίας - Ποιοι ωφελούνται
Το fund που χρηματοδοτεί «εκκλησίες» - Το franshise, τα brands και η «Silicon Valley» της πίστης
Εταιρείες δανειοδοτούν εκκλησιαστικές startups
Millenial vs GenZ: Πώς βλέπουν εργασία, προσωπικό χρόνο και αξίες
Αναλυτικά τα στοιχεία της Deloitte για τις συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες
Τσακίρης: «Τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζεται η Ελλάδα την ΕΤΕπ»
Ο νέος αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων μιλάει για τις προτεραιότητες στην Ευρώπη και συστήνει την αξιοποίηση της τεχνικής βοήθειας και της τεχνογνωσίας της τράπεζας
Μπορούν αθλητικές ομάδες να επωφεληθούν από το TikTok;
Γιατί γερμανικές ομάδες μπαίνουν στον κόσμο του TikTok
Πόσο καιρό πρέπει να μένεις σε μια δουλειά - Πότε μπορείς να βγάλεις περισσότερα χρήματα
Η αλλαγή θέσεων εργασίας συχνά οδηγεί σε υψηλότερες αμοιβές, αλλά συνεπάγεται σημαντικό κόστος
Πιάστε τα... μολύβια σας: Οι κασέτες επιστρέφουν και οι καλλιτέχνες ακολουθούν
Μετά το βινύλιο η Gen Z ανακαλύπτει την μαγεία του αναλογικού ήχου
Κερδίζουν έδαφος οι βίζες για ψηφιακούς νομάδες - Η εικόνα στην Ελλάδα
Σχεδόν 60 χώρες προσφέρουν βίζες για εξ αποστάσεως εργασία - Πού στοχεύουν
Gaming, social και... Μπομπ Σφουγγαράκης: Ποιος θα πείσει την GenZ να δει live αγώνες
Tο ενδιαφέρον μειώνεται, απειλώντας το επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στα δικαιώματα μετάδοσης
Τέιλορ Σουίφτ: Έσπασε ρεκόρ προσέλευσης η συναυλία της στη Στοκχόλμη
«Κάνατε τη συναυλία με τους περισσότερους θεατές που έχει γίνει ποτέ σε αυτό το στάδιο».