Βουτιά 8% κατέγραψαν τα τριμηνιαία έσοδα της Boeing που διαμορφώθηκαν στα 16,57 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για την πρώτη μείωση μετά από επτά τρίμηνα, καθώς η αμερικανική αεροναυπηγική βιομηχανία έχει επιβραδύνει την παραγωγή των αεροσκαφών που καταγράφουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις, μετά από μια έκρηξη σε πτήση αεροσκάφους της εταιρείας τον Ιανουάριο.
Η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι η δαπάνη των ταμειακών διαθεσίμων της, μια μέτρηση που παρακολουθείται στενά από τους επενδυτές, ήταν 3,9 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα – 786 εκατομμύρια δολάρια που ήταν πριν από ένα χρόνο.
Boeing: Μηχανικός λέει ότι η εταιρεία αγνοεί τις ανησυχίες για την ασφάλεια
Ωστόσο, η εταιρεία τον Μάρτιο είχε προβλέψει ότι η χρήση των ταμειακών διαθέσιμων θα ήταν μεταξύ 4 και 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υψηλότερη από ό,τι σχεδίαζε τον Ιανουάριο, καθώς η Boeing παλεύει με μια σοβαρή κρίση που είχε μάλιστα και ως αποτέλεσμα την αλλαγή της διοίκησης μέχρι το τέλους του έτους.
Από το ατύχημα της 5ης Ιανουαρίου σε αεροσκάφος της Alaska Airlines, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) έχει επιβάλει ανώτατο όριο στην παραγωγή των 737 MAX της εταιρείας, το μοντέλο που κάνει και τις πιο μεγάλες πωλήσεις. Η FAA κάλεσε επίσης στην Boeing να αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αντιμετώπιση «συστημικών ζητημάτων ποιοτικού ελέγχου».
«Δύσκολη στιγμή στο μέλλον»
Ο διευθύνων σύμβουλος Dave Calhoun, ο οποίος θα παραιτηθεί γύρω στο τέλος του έτους, δήλωσε σε επιστολή προς τους υπαλλήλους νωρίτερα την Τετάρτη ότι η Boeing θα βρεθεί “σε μια δύσκολη στιγμή” στο εγγύς μέλλον. Επανέλαβε ωστόσο ότι η εταιρεία επιβράδυνε σκόπιμα την παραγωγή της για να βελτιώσει την ποιότητα και την ασφάλεια.
«Οι χαμηλότερες παραδόσεις μπορεί να δημιουργούν προβλήματα στους πελάτες μας και στα οικονομικά μας. Όμως η ασφάλεια και η ποιότητα πρέπει και θα είναι πάνω από όλα», πρόσθεσε.
Το Reuters ανέφερε νωρίτερα αυτόν τον μήνα ότι η παραγωγή του 737 MAX είχε μειωθεί απότομα εν μέσω εντατικοποίησης των ελέγχων στο εργοστάσιο από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ.
Οι αναλυτές έχουν προειδοποιήσει ότι ο αργός ρυθμός των παραδόσεων κινδυνεύει να καθυστερήσει τους οικονομικούς και παραγωγικούς στόχους της Boeing. Ο οικονομικός διευθυντής της Boeing είπε τον περασμένο μήνα ότι η εταιρεία θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να επιτύχει έναν στόχο που περιγράφηκε το 2022 για ετήσια ταμειακή ροή περίπου 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2025 ή το 2026.
Ο στόχος θεωρείται βασικός σταθμός καθώς η Boeing εργάζεται για να επιταχύνει την ανάκαμψή της από μια προηγούμενη κρίση μετά τη συντριβή δύο αεροσκαφών MAX το 2018 και το 2019.
Η εταιρεία αναμένει επίσης βραδύτερη αύξηση του ρυθμού παραγωγής και των παραδόσεων των μεγάλων αεροσκαφών της, 787, καθώς δίνει μάχη με τις ελλείψεις προμηθευτών «σε μερικά βασικά τμήματα», όπως προέκυψε από εταιρικό σημείωμα τη Δευτέρα.
Ωστόσο, η ζήτηση για νέα αεροπλάνα παραμένει ισχυρή εν μέσω περιορισμένης παραγωγής στη Boeing και στον ανταγωνιστή της, Airbus, αν και η ευρωπαϊκή εταιρεία αεροπλάνων αύξησε το προβάδισμά της στην αγορά αεροσκαφών στενής ατράκτου το πρώτο τρίμηνο.
Ο Calhoun είπε ότι η Boeing θα είχε «παραδώσει σε μεγάλο βαθμό» τα 737 και 787 που αποτελούν τις παραγγελίες της, μέχρι το τέλος του έτους, φέρνοντας τα τόσο απαραίτητα κεφάλαια στα ταμεία της.
Η Boeing παρέδωσε 67 «737» το τρίμηνο έως τον Μάρτιο, σημειώνοντας πτώση 41% από πέρυσι. Οι κατασκευαστές αεροσκαφών λαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους κατά την παράδοση των αεροσκαφών.
Latest News
Assets ευρωπαϊκών τραπεζών 700 εκατ. ευρώ κατάσχει η Μόσχα
Δικαστήρια δικαιώνει την Gazprom μετά από προσφυγή θυγατρικής της
Η startup που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να μειώσει τα απόβλητα
Η παραγωγή τροφίμων ευθύνεται για το 26% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου
ΗΠΑ-ΚΙΝΑ: Εφοδιαστικές αλυσίδες σε νέες αναταράξεις
Αυξάνονται οι φόβοι στις παγκόσμιες αγορές μετά την επιβολή νέων δασμών από την αμερικανική κυβέρνηση στις κινεζικές εισαγωγές
Πόσο αξίζει το ασήμι που ανέλκυσε από ναυάγιο μεγιστάνας - Γιατί δεν πήρε τίποτα;
Το βρετανικό δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής δεν οφείλει αποζημίωση για την ανάκτηση ράβδων αργύρου αξίας 43 εκατ. δολαρίων
Οι συμβουλές του Μπέζος για εταιρικές συναντήσεις και ηγεσία
Η στρατηγική του Μπέζος υποστηρίζεται από οργανωτικούς ψυχολόγους όπως ο Άνταμ Γκραντ
«Κασσάνδρα» ο Ντάλιο για το χρέος: Οι φόβοι για «εμφύλιο» και η Τέιλορ Σουίφτ για πρόεδρος
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής ανησυχεί για την αυξανόμενη δημοσιονομική επιβάρυνση
Στρατιωτική βοήθεια άνω του 1 δισ. στέλνουν οι ΗΠΑ στο Ισραήλ (διάγραμμα)
Οι λεπτομέρειες πολλών μεταφορών παραμένουν κρυφές
Γιατί το τέλος του πολέμου στην Ουκρανία δεν συμφέρει ούτε τη Ρωσία ούτε την Κίνα
Αναλυτές υποστηρίζουν ότι τόσο η Ρωσία όσο και η Κίνα έχουν λόγους -διαφορετικούς η καθεμιά- να μην τελειώσει σύντομα ο πόλεμος στην Ουκρανία
EE: Η κατάχρηση του βέτο προβληματίζει τους «27»
Όπως φαίνεται η ομοφωνία θα συνεχίζει να ταλανίζει την ΕΕ, κωλυσιεργώντας τη λήψη αποφάσεων
Κίνα: Ερευνάται από τις αρχές ο υπουργός Γεωργίας Τανγκ Ρεντζιάν
Ο Τανγκ Ρεντζιάν είναι ο τελευταίος υψηλόβαθμος κυβερνητικός αξιωματούχος που ελέγχεται για φερόμενα αδικήματα