
Με μειωμένες πωλήσεις λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας έκλεισε το πρώτο τρίμηνο για τον όμιλο Fourlis, την ίδια περίοδο ωστόσο εκτινάχθηκαν ηλεκτρονικές πωλήσεις παρουσιάζοντας τριψήφια άνοδο.
Συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις 75,6 εκατ. ευρώ έναντι 84,5 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 10,5%, λόγω της επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19 καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 έφτασαν τα 23,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με 9,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 142,2%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και ενοικίων (EBITDAR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 4,5 εκατ. ευρώ έναντι 5,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ έναντι 0,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ζημίες προ φόρων, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 6,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ζημίες μετά φόρους για το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 2,7 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τον καθαρό δανεισμό του ομίλου, κατά την 31/03/2021 ήταν 110,8 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 121,2 εκατ. ευρώ κατά την 31/03/2020 και 105,4 εκατ. ευρώ κατά την 31/12/2020.
Μειωμένες κατά 34,1% οι πωλήσεις των καταστημάτων IKEA στην ελληνική αγορά
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 45,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, μειωμένες κατά 15,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (54,0 εκατ. ευρώ).
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 34,1%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,6% συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το EBITDA (OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 0,1 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 9 καταστήματα ΙΚΕΑ, έξι από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία. Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό και στις τρείς χώρες, ιδιαίτερα κατά τους μήνες εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ 8.000 τ.μ. περίπου, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο 3ο τρίμηνο του 2020 στη Βάρνα Βουλγαρίας, ενώ το πρώτο μικρού μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ επιφάνειας 1.850 τ.μ. στον Πειραιά, ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές του τρέχοντος έτους.
Τα αποτελέσματα γι’ αυτό το νέο τύπο καταστημάτων ΙΚΕΑ είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με το επόμενο άνοιγμα τέτοιου τύπου καταστήματος να έχει προγραμματιστεί στο κέντρο της Σόφιας στη Βουλγαρία το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, αναφέρεται από την εταιρεία.
Ελαφρώς πτωτικές και οι πωλήσεις στη λιανική αθλητικών
Στη λιανική αθλητικών ειδών (Intersport και The Athlete’s Foot), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα 29,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 2,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (30,5 εκατ. ευρώ).
Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11,9% , ενώ στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 9,0%, συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Το EBITDA (OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 0,2 εκατ. ευρώ έναντι -0,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,9 εκατ. ευρώ.
Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 134 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 53 καταστήματα στην Ελλάδα, 34 στη Ρουμανία, 15 στην Τουρκία, 9 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο.
Αντιστοίχως λειτουργούν 14 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 3 στην Τουρκία.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό στην Ελλάδα, ενώ το κανάλι ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι ήδη σε λειτουργία και στις υπόλοιπες χώρες όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.


Latest News

Ολοκληρώθηκε η δημόσια πρόταση της Eurobank για την Ελληνική Τράπεζα - Στο 97,994% η συνολική συμμετοχή
Άμεσα θα ασκήσει το squeeze out η Eurobank

INTERLIFE: Υψηλά κέρδη, αύξηση παραγωγής και πρόταση για μέρισμα 0,20 ευρώ/μετοχή
Τα Εγγεγραμμένα Ασφάλιστρα της INTERLIFE το 2024 έφτασαν τα 100,35 εκατ.€ (+6,96%) έναντι 93,82 εκατ.€ της προηγούμενης Χρήσης

Αυξημένος τζίρος στα 370,4 εκατ. ευρώ το 2024 για τα Πλαστικά Θράκης
Προτεινόμενο συνολικό μέρισμα απο τα Πλαστικά Θράκης 0,23 ευρώ ανα μετοχή

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Καθαρά κέρδη 57,4 εκατ. ευρώ το 2024, επιστροφή 174 εκατ. στους μετόχους
Τα Βασικά Οικονομικά Μεγέθη του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για τη χρήση του 2024

ΓΣΕΒΕΕ: Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις δεν χρειάζονται προσωρινά επιδόματα αλλά προσιτές τιμές ενέργειας
Με ανακοίνωσή της, η ΓΣΕΒΕΕ καλεί την Πολιτεία να υιοθετήσει πολιτικές που θα μειώσουν το κόστος ενέργειας

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay