Σχεδόν ενάμισι δισεκατομμύριο λήψεις εφαρμογών για κινητά στον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών σημειώθηκαν παγκοσμίως το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, πρόκειται για αύξηση της τάξης του 34%.
Η ανάπτυξη επιταχύνθηκε ακόμη και σε σύγκριση με πέρυσι, όταν, συγκρίνοντας το πρώτο τρίμηνο των ετών 2020 και 2019, ο αριθμός των λήψεων των χρηματοπιστωτικών εφαρμογών είχε αυξηθεί «μόνο» κατά το ένα τέταρτο. Τα ευρήματα αυτά προέρχονται από δεδομένα των δύο κορυφαίων υπηρεσιών της αγοράς, του App Store και του Google Play, τα οποία αναλύθηκαν από την BCM Begin Capital Markets.
Ο αριθμός των λήψεων χρηματοοικονομικών εφαρμογών στον συνολικό αριθμό λήψεων εφαρμογών έχει επίσης αυξηθεί ραγδαία τον τελευταίο χρόνο. Ενώ το 2019, το έτος πριν από την πανδημία του κορωνοϊού, στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς το ποσοστό των λήψεων χρηματοπιστωτικών εφαρμογών ήταν 2,52%, ένα χρόνο αργότερα έφτασε το 2,61%. Ωστόσο, κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, το ποσοστό των λήψεων χρηματοπιστωτικών εφαρμογών σε σύγκριση με τον συνολικό αριθμό των «κατεβασμένων» εφαρμογών ήταν ήδη 4,1%.
«Αποδίδουμε την αύξηση του γενικότερου ενδιαφέροντος του κοινού για τις χρηματοπιστωτικές εφαρμογές σε δύο βασικούς παράγοντες, οι οποίοι οφείλονται και οι δύο στις συνέπειες της πανδημίας», σχολιάζει ο Tomas Kolomaznik, επικεφαλής αναλυτής στην BCM Begin Capital Markets.
Και εξηγεί: «Ο πρώτος παράγοντας είναι ότι οι άνθρωποι ξεκίνησαν να διαχειρίζονται περισσότερα πράγματα από το σπίτι, όχι μόνο τις αγορές τους αλλά και τις τραπεζικές υπηρεσίες, και ειδικότερα τις πληρωμές. Ο δεύτερος παράγοντας, ο οποίος εκδηλώθηκε με τη μορφή της ταχείας αύξησης του ενδιαφέροντος για επενδυτικές και εμπορικές εφαρμογές, ήταν ο περισσότερος χρόνος που περνούσαν οι άνθρωποι στο σπίτι διατηρώντας, ή ακόμη και αυξάνοντας, το διαθέσιμο εισόδημά τους. Πιο απλά, αντί για ταξίδια και άλλες δραστηριότητες αναψυχής, οι άνθρωποι έδωσαν μεγαλύτερη προσοχή στη χρήση των ελεύθερων πόρων τους και άρχισαν να επενδύουν ενεργά».
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους