Οι γνωστοί άγγελοι της Victoria’s Secret φεύγουν από το κάδρο και τη θέση τους παίρνει η VS Collective, μια ομάδα γυναικών αναγνωρισμένες για τα επιτεύγματά τους και τις απόψεις τους. Η ελπίδα είναι ότι θα βοηθήσουν την Victoria’s Secret να επανασυνδεθεί με τις γυναίκες καταναλωτές που νιώθουν κουρασμένες από τα στενά πρότυπα ομορφιάς της εταιρείας. Πρόκειται για μια γενναία κίνηση. Αλλά θα έχει αποτέλεσμα; Αυτό είναι το ερώτημα των 5 δις δολαρίων που προκύπτει από τη διάσπαση της Victoria’s Secret & Co από την μητρική εταιρεία L Brands Inc.

Το πιο αναγνωρισμένο μέλος της επταμελούς ομάδας της Collective είναι η επαγγελματίας αθλήτρια ποδοσφαίρου Μέγκαν Ράπινο. Μαζί της, το μοντέλο plus-size Παλόμα Ελσεσερ και το τρανσέξουαλ μοντέλο και ηθοποιός Βαλεντίνα Σαμπάϊο –και οι δύο έχουν ήδη εργασθεί με την εταιρεία. Η ομάδα περιλαμβάνει επίσης την ηθοποιό Πριγιάνκα Τσόπρα Τζόνας, την 17χρονη πρωταθλήτρια του σκι Αϊλίν Γκου και το μοντέλο Αντουτ Ακέτς. Η ομάδα θα λάβει μέρος σε podcast με οικοδεσπότη την 49χρονη Αμάντα ντε Καντενέ, το έβδομο και μεγαλύτερο σε ηλικία μέλος της ομάδας.

Η VS Collective, με την πολυμορφική εικόνα της και τις ακτιβιστικές δραστηριότητες, αποδομεί την μονοδιάστατη άποψη της ομορφιάς που έχουν καλλιεργήσει οι Αγγελοι. Η μεταστροφή αυτή στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα ότι η παλιά Victoria’s Secret δεν υπάρχει πιά.

Η εταιρεία είχε απεγνωσμένα ανάγκη την αλλαγή και την απομάκρυση από το παρελθόν. Εν μέσω της εποχής του MeToo, η εταιρεία έδειχνε ανδροκυρίαρχη και εκτός τόπου και χρόνου. Το σκάνδαλο που ξέσπασε από τη σχέση του πρώην προέδρου και CEO της L Brands, Λέσλι Γουέξνερ με τον Τζέφρι Επστάϊν έπληξε ακόμη περισσότερο την εταιρεία.

Εν τω μεταξύ, η εταιρεία κινείται αντίθετα με το ρεύμα της μόδας. Οι στηθόδεσμοι με ενίσχυση αντικαθιστώνται από λιγότερο ενισχυμένες μπραλέτες και η αύξηση του αθλητικού look  καθιστά τα αθλητικά σουτιέν καθημερινή ανάγκη. Νέοι ανταγωνιστές όπως οι ThirdLove και CUUP εμφανίσθηκαν για να καλύψουν τις αλλαγές στις ανάγκες των καταναλωτών.

Ωστόσο, αυτή η θεαματική αλλαγή της Victoria’s Secret κινδυνεύει να φανεί σαν ένα κυνικό παιχνίδι marketing. Δεν θα είναι εύκολο να ξεφορτωθεί τη σεξουαλική εικόνα με την οποία έχει ταυτιστεί η εταιρεία.

Άλλες εταιρείες εσωρούχων, όπως η Savage X Fenty της Ριάνα, εξακολουθούν να νιώθουν πιο αυθεντικές Η ποπ σταρ μεταμόρφωσε τη βιομηχανία μόδας με 40 –σήμερα 50- διαφορετικά χρώματα βάσης. Εκανε το ίδιο με εσώρουχα με πιο έντονα χρώματα για να κολακεύσει κάθε τόνο δέρματος και μεγέθους. Και η American Eagle Outfitters δείχνει πιο νεανική, πιο προσβάσιμη εταιρεία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tέχνη και Ζωή