Αύξηση πωλήσεων της τάξης του 28% ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ο όμιλος αγροτικών εφοδίων Syngenta.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 28% στα 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό αφενός στην ανάκαμψη του πρωτογενούς τομέα, μετά τη μείωση των δαπανών το 2020, καθώς και στην αυξανόμενη ζήτηση από την Κίνα.
Τα κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), αυξήθηκαν κατά 25% στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς η Syngenta πούλησε, επίσης, περισσότερα βιολογικά προϊόντα τα οποία έχουν υψηλότερα περιθώρια κέρδους από τα συμβατικά προϊόντα φυτοπροστασίας.
Η ανταγωνίστρια της γερμανικής Bayer και της αμερικανικής Corteva, ανακοίνωσε ότι παρατηρήθηκε μεγάλη ζήτηση για προϊόντα αντιμετώπισης της αλλαγής.
«Εστιάζουμε στην ανάπτυξη και κυκλοφορία προϊόντων και υπηρεσιών που επιτρέπουν στους αγρότες να έχουν καλές παραγωγές παρά την ξηρασία, τη ζέστη, τις πλημμύρες και τον ισχυρό άνεμο ή άλλες ακραίες καιρικές συνθήκες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Έρικ Φίργουολντ.