ΗΠΑ – Toyota και Honda αντιδρούν σε σχέδιο φορολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων

Το νομοσχέδιο, το οποίο πρόκειται να ψηφιστεί την Τρίτη από την Επιτροπή Τρόπων και Μέσων που ελέγχεται από τους Δημοκρατικούς, θα ωφελήσει τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ

ΗΠΑ – Toyota και Honda αντιδρούν σε σχέδιο φορολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Toyota και Honda επέκριναν έντονα το Σάββατο την πρόταση των Δημοκρατικών στη Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ να δοθεί πρόσθετο φορολογικό κίνητρο 4.500 δολαρίων στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται σε αμερικανικά εργοστάσια με εργαζόμενους που είναι μέλη του συνδικάτου UAW.

Η Toyota ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή της ότι το σχέδιο που παρουσιάστηκε αργά την Παρασκευή εισάγει διακρίσεις «κατά των Αμερικανών εργαζομένων στον κλάδο του αυτοκινήτου με βάση την επιλογή τους να μην συνδικαλιστούν».

Το νομοσχέδιο, το οποίο πρόκειται να ψηφιστεί την Τρίτη από την Επιτροπή Τρόπων και Μέσων που ελέγχεται από τους Δημοκρατικούς, θα ωφελήσει τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, οι οποίες κατά κύριο λόγο απασχολούν εργάτες μέλη του ιστορικού συνδικάτου.

«Αδικο σχέδιο»

Σε ανακοίνωσή της, η Honda χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «άδικο» και εκτίμησε ότι «κάνει διάκριση μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάστηκαν από σκληρά εργαζόμενους Αμερικανούς εργαζόμενους στην αυτοκινητοβιομηχανία με βάση απλώς αν ανήκουν σε συνδικάτο. … Τα εργοστάσια της Honda στην Αλαμπάμα, την Ιντιάνα και το Οχάιο, τα οποία θα κατασκευάσει τα EV μας αυτοκίνητα αξίζουν δίκαιη και ίση μεταχείριση από το Κογκρέσο».

Η πρόταση, η οποία εκτιμάται ότι θα κοστίσει 33 έως 34 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα 10 ετών, θα αυξήσει έως και τα 12.500 δολάρια τη μέγιστη φορολογική πίστωση για τα ηλεκτρικά οχήματα, από το σημερινό ποσό που είναι 7.500 δολάρια. Το ποσό των 12.500 δολαρίων περιλαμβάνει πίστωση 500 δολαρίων για τη χρήση μπαταριών αμερικανικής παραγωγής.

Η πρόταση αποτελεί βασικό μέρος του στόχου του Δημοκρατικού προέδρου Τζο Μπάιντεν να διασφαλίσει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα περιλαμβάνουν τουλάχιστον το 50% των πωλήσεων οχημάτων στις ΗΠΑ έως το 2030 και θα ενισχύσουν τις θέσεις εργασίας των αμερικανών εργατών-μελών συνδικάτων.

Η GM, η Ford Motor και η Stellantis, μητρική της Chrysler, συναρμολογούν τα αμερικανικά οχήματα σε εργοστάσια όπου εργάζονται μέλη του συνδικάτου United Auto Workers (UAW).

Αντίθετα, οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες καθώς και η Tesla, δεν έχουν συνδικάτα που εκπροσωπούν εργάτες συναρμολόγησης και πολλές από αυτές έχουν πολεμήσει τις προσπάθειες της UAW για συνδικαλιστική οργάνωση στα εργοστάσια τους.

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433