
Διατηρώντας την ισχυρή αναπτυξιακή τροχιά, ο κλάδος των Online Super Market, κατέγραψε αύξηση της τάξης του 60% το τρίτο τρίμηνο του 2021, στην αξία των πωλήσεων, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.
Στις επιμέρους κατηγορίες οι αυξήσεις σε αξία για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο έχουν ως εξής: +108% σε προϊόντα για κατοικίδια, +70% σε προϊόντα αρτοποιίας, +69% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +65% σε ποτά και αναψυκτικά, +61% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +58% σε φρέσκα τρόφιμα, +57% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +57% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +47% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Κατά το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, ο μέσος καταναλωτής αγόρασε 36,4 προϊόντα σε κάθε παραγγελία του, ξοδεύοντας €76,30 (με το ΦΠΑ). To ένα τρίτο από αυτά τα προϊόντα ανήκει στην κατηγορία των Φρέσκων Τροφίμων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι καταναλωτές αγόρασαν κατά μέσο όρο 1 επιπλέον προϊόν από την κατηγορία Ποτών & Αναψυκτικών, σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.
Όσον αφορά τον δείκτη μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, παρατηρείται μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων το τρίτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο, πέφτοντας στο 3,7%.

Στα marketing κανάλια το 41% της αξίας των πωλήσεων προήλθαν από direct επισκέψεις οι οποίες συνεχίζουν να γνωρίζουν ανάπτυξη και σε αυτό το τρίμηνο, με αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2020. Πλέον η προτίμηση των καταναλωτών να επισκέπτονται απευθείας την ηλ. διεύθυνση των λιανεμπόρων της επιλογής τους είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας.
Αναφορικά με τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, τα laptops και desktops μειώθηκαν κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες (59%) πιθανόν γιατί μειώθηκε και το work from home το οποίο είχε αυξήσει κατά πολύ τις παραγγελίες από τις συγκεκριμένες συσκευές. Η Δευτέρα συνεχίζει να διατηρεί τον τίτλο της πιο δημοφιλούς ημέρας για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα για τα Ελληνικά Online Super Markets περιλαμβάνονται στο τριμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit. Η εν λόγω πλατφόρμα δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι. Στο δείγμα του eRetail Audit περιλαμβάνονται συνολικά 7 από τους 9 βασικούς παίκτες, και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market αντιπροσωπεύοντας το 87% της αγοράς.


Latest News

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος