Πρώτα θα δούμε τις τιμές στα ρεζερβουάρ να πέφτουν και μετά στα ράφια, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης αναφορικά με τις αυξήσεις στις τιμές λόγω του ενεργειακού κόστους.

Δεν πιστεύω ότι θα μάθουμε να ζούμε με τις τιμές του φυσικού αερίου όπως είναι τώρα, εκτίμησε ο κ. Σκυλακάκης εξηγώντας ότι οι τιμές της ενέργειας τα επόμενα χρόνια θα πηγαίνουν σαν σε λούνα παρκ «πάνω-κάτω», μεσοπρόθεσμα πτωτικά γιατί -όπως είπε – οι ανανεώσιμες έχουν χαμηλότερες τιμές και χωρίς σκαμπανεβάσματα.

Το ’20-’21 είχαμε αποπληθωρισμό, οι τιμές σήμερα επανήλθαν σαν σύνολο στα επίπεδα του 2019, πρόσθεσε ενώ εκτίμησε ότι το 2022 δεν θα έχουμε σοβαρή πίεση πληθωρισμού στα νοικοκυριά. «Εκεί θα κυμανθούμε στον επόμενο χρόνο με μικρή άνοδο».

Για το έλλειμα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μιλώντας στον ΣΚΑΙ, τόνισε ότι δεν θα χρειαστούν μέτρα. Επισήμανε ότι οφείλεται κατά κύριο λόγο στον τουρισμό.

«Ο τουρισμός θα πάει 10,5 δις όλη τη χρονιά και είχαμε 18 δις το ’19 συν το πλήγμα της πανδημία το πρώτο εξάμηνο ισοδυναμεί μαζί με την πολύ πορεία επενδύσεων με μια επάνοδο στο ’19 συν πάνω 1,5% το 2022»

Στο ενδεχόμενο ενός lockdown, απάντησε : «Η ελληνική οικονομία έχει χρέος στην Ευρώπη, σωστά αναδιαρθωμένο αλλά μεγάλο, έχει πάρα πολλά μέτρα τα οποία λάβαμε και η πολιτική της κυβέρνησης είναι όστο βαθμό που ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού είναι εμβολιασμένο ιδίως μετά την τρίτη δόση, είναι χωρίς λογική αυτούς που είναι προστατευμένοι να τους κλείσουμε μέσα, προκαλώντας τεράστια ζημιά στην οικονομία».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Έρευνα – Αυτές είναι οι αγαπημένες μάρκες αυτοκινήτου των Ελλήνων
Κοινωνία |

Ποιες είναι οι αγαπημένες μάρκες αυτοκινήτου των Ελλήνων

Η νέα έρευνα της comparethemarket.com.au ανέλυσε τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες και αποκαλύπτει αυτές για τις οποίες μιλάνε οι Έλληνες πιο θετικά online, καθώς και αυτές που που τις αποφεύγουν διακαώς