
Άρωμα από το μέλλον δίνει το νέο κατάστημα της Wind Ελλάς που φιλοξενείται στο ιστορικό κτήριο του Μεροπείου Ιδρύματος στην Καλλιθέα. Ενισχύοντας την ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και με στόχο να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, αλλά και των πολιτών, η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία, περνά σε ένα πιο digitalμοντέλο στα φυσικά της καταστήματα. Στον δεύτερο όροφο του πλήρως αναγεννημένου κτηρίου πρόκειται να δημιουργήσει hub ενημέρωσης και εκπαίδευσης ηλικιωμένων και παιδιών, προκειμένου να εξοικειωθούν με το internet και να ενημερωθούν για τους κινδύνους που εμπεριέχει η χρήση του.
Με μια επένδυσης ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ, το νέο κατάστημα της Καλλιθέας, έκτασης 230 τ.μ., είναι το μεγαλύτερο στην αλυσίδα του δικτύου της Wind, που αριθμεί 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα στελέχη της Wind Ελλάς, κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσημης παρουσίασης, αποτελεί το πρώτο δείγμα προθέσεων για το μελλον των φυσικών καταστημάτων, ενόψει και της εξαγοράς από τη United Group που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022, δίνοντας νέα δυναμική στην εταιρεία.
Ως προς την πορεία της συμφωνίας εξαγοράς, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Αύγουστο, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αναμονή της σχετικής απόφασης της Ε.Ε. και εκτιμάται ότι ορόσημο είναι το α’ εξάμηνο του 2022. Όπως επισημάνθηκε, ο νέος «παίκτης» που θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος με βάση τον αριθμό των πελατών του, άρα θα χρειαστεί μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορεί να παρουσιάζει την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που θα διαθέτει.
Το νέο κατάστημα στην Καλλιθέα χωρίζεται νοητά σε διαφορετικές ζώνες που ακολουθούν την κατηγοριοποίηση του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία, με στόχο τη διάδραση και την ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη. Οθόνες digital είναι τοποθετημένες σε όλο το κατάστημα, στα smartphone corners παρουσιάζονται όλα τα έξυπνα τηλέφωνα τελευταίας τεχνολογίας και ο επισκέπτης μπορεί να τα δοκιμάσει ζωντανά, όπως και μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας όπως tablets και wearables, αλλά και σχετικά αξεσουάρ. Σε ειδικό χώρο εντός του καταστήματος, το Wind Business Lounge, θα γίνονται συναντήσεις με επιχειρήσεις και παρουσιάσεις εξειδικευμένων προτάσεων. Πρόκειται για μια λύση που ενδέχεται να γίνει οδηγός και για άλλα καταστήματα της εταιρείας.


Latest News

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Η Pink Woman μιλάει... ιταλικά - Η εξωστρέφεια και ο τζίρος ρεκόρ
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους